vrijdag 20 juli 2012

One week till..



RENESSE! Ik krijg er steeds meer zin in. Vanmiddag mijn luchtbedje gehaald en alvast een partytent. Het zal zeker een grote zooi worden, maar een weekje zonder ouders gaat me zeker bevallen (niet dat ik het slecht heb ofzo). 
Ook heb ik vanmiddag wat spullen gekocht om te 'verven', en wauw.. wat klinkt dat suf. En toch ga ik er morgen mee aan de slag. Ik was vroeger altijd aan het tekenen, maar de laatste jaren is het nogal verwaterd en dat is zonde. Dus morgen maar eens kijken of ik mijn talent (ahum) niet verloren heb door de uitvinding van de mobiele telefoon en social networken. 
Deze week wordt het eindelijk lekker weer, dus komt misschien mijn zwempas ook nog van pas. Ook geniet ik volop van m'n kamertje! Volgens mij houd ik gewoon van vakantie, denk ik.. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij van jullie. Echt waar!