maandag 9 juli 2012

'Ruim je kamer nou eens op!'

Ja, zo begon het vanmorgen: 'Het is weer tijd om je kamer op te ruimen zie ik?' Er volgde een grommend geluid en ik draaide me nog een keer om. Aangezien het toch vakantie is draai ik me vaak te veel om dan nodig is, maar ach.. Niemand die er last van heeft. Het zag er ongeveer zo uit:




Opzich hé, vind ik het nog wel meevallen.. Maar moeders zien dat anders. De: 'dan doe je de deur toch dicht, dan zie je het niet' smoes werkt hier niet in huis. Balen.


Na vier uur uitstellen begon ik toch maar, het heeft gelukkig ook maar vier uur geduurd. Niet omdat het zoveel werk was, gewoon omdat er tussen door twitter, en facebook gecheckt moest worden. Ook whatsapp ging vrolijk door en ik moest natuurlijk ook de nieuwste aanwinsten op youtube bekijken! Genoeg redenen dus.



Ik heb ook ein-de-lijk internet op m'n kamer, het duurde een jaar of drie maar dan heb je ook wat: Een mooi grijs kabeltje! Maar toch een verdomt goed kabeltje, want ik hoef geen vijf minuten meer te wachten tot dat ik iets aan kan klikken.


Hier nog wat foto's van m'n kamer (de opgeruimde versie). Ik heb er trouwens ook nog een bij m'n papalief, maar die gaat door een make-over de komende weken, dus ben benieuwd!





                           

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik word blij van jullie. Echt waar!