vrijdag 10 augustus 2012

Hoi

De titel zegt genoeg. Hoi, omdat ik (alweer) een paar weken niet heb gepost. Boeie, het is desnoods vakantie. Twee weken geleden was ik me aan het klaarstomen om een weekje naar camping Duin & Strand te gaan in Scharendijke in de buurt van Renesse. Ik moet toegeven, dat was een geslaagde week vol drank, strand, liefde en partyen. Hier een foto van onze eerste middag: 



Verder heb ik afgelopen week weinig uitgevoerd, een middagje stad waar ik kennis maakte met deze schatjes die nu deel uitmaken van mijn schoenencollectie: 


Ik ben er echt heel blij mee, ze waren ook iets duurder dan de gemiddelde schoen die ik koop. Maar ach, dat mag ook wel eens vind ik. Over ruim een week begint school weer en van Dijk heeft me al weer blij gemaakt met het boekenpakket wat klaar ligt. Ik heb drie boeken opengeslagen en sindsdien durf ik geen blik meer te werpen op de doos. Ik word er een beetje bang van. Komende week ga ik toch maar wat kaftpapier kopen om ze in te pakken, ik denk dat ik voor depressief zwart ga.. aangezien ik school niet leuker wil maken dan dat het al is.. 
Ik heb er zin in guys! Nee 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij van jullie. Echt waar!