vrijdag 7 september 2012

Primark

Vanaf nu ga ik echt sparen.. Vast voor de volgende shopsessie ofzo. maar dit is het resultaat van een middagje shoppen bij de PRIMARK in Rotterdam:




Het zwarte en gestreepte blousje waren beide 10.-
De tas 12.- en de ketting 5.- 
Plus nog een nagelvijl en schuifspeltjes die ik mee moest nemen voor een vriendin was ik 40.- kwijt en dat vind ik heel netjes van mezelf! (niet dat ik veel meer geld had trouwens) 
Als je daar loopt heb je toch al snel de neiging om dingen mee te nemen die je eigenlijk helemaal niet nodig hebt. Nu is het weer tijd om het een poos te doen met wat ik heb, aangezien mijn kast amper ruimte meer heeft. Ik ben benieuwd hoe lang ik het vol hou, ik ontwikkel namelijk een koop verslaving.. Niet oke! 




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik word blij van jullie. Echt waar!