zondag 14 oktober 2012

Tag | Before I die



























Ik heb hem al heel vaak gezien de laatste tijd, de Tag 'Before I die'. Het lijkt me leuk om alles op een rijtje te zetten dus ben ik op zoek gegaan naar de plaatjes op We Heart It!






Have a summer romance - Het lijkt me echt super leuk om op vakantie te gaan met de gene op wie je gek bent. Bijvoorbeeld samen een weekje naar de zon, die staat zeker nog op de planning! 


Throw a drink in someone's face - Niet dat ik een gemeen persoon ben, maar hoe geweldig is het als je EIN-DE-LIJK die ene persoon waaraan je al heel lang een hekel hebt een drankje aan kan bieden. Alleen dan anders, recht in the face. 


Become a professional photographer - Dit is niet echt een droom, ik weet namelijk nog niet wat ik later wil gaan doen. Ik heb altijd al iets gevoeld voor schrijven, fotograferen, vormgeven en dingen in die richting. Maar stel dat dit op mijn pad komt, zou ik dat ook super vinden! 


Go to China - Volgens mij zitten er heel veel nadelen aan dit land. Maar het lijkt me echt geweldig om door die grote steden te lopen en te kijken naar die apart geklede meisjes in zuurstok roze jurken en veel te veel accessoires. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat dit land te bieden heeft, ik gok op veel drukte. 


Own an iPhone - Voorlopig zit dit er helaas niet in, ik ben de gelukkige eigenaar van een blackberry die mij maar 12,50 per maand kost. Maar als ik later rijk ben (ahum) dan wil ik ook pronken met een appel! 


Have a dressing room -  Deze heeft niet veel uitleg nodig. Dit snapt elk meisje. 


Go to a haunted house - Ik heb altijd al iets gehad met griezelfilms, zoals Mirrors en Paranormal Acrivity. Het lijkt me ook echt geweldig om naar Walibi Fright Nights te gaan, maar helaas gaat dat hem dit jaar niet worden. Maybe next year?


Let my hair get really long - Mijn haar is eigenlijk al heel lang, maar omdat ik vreselijk veel krullen hebt lijkt dat minder (dan is het nog aardig lang hoor). De kapper stel ik het laatste jaar altijd heel lang uit, ik denk dat ik het gewoon nooit lang genoeg ga vinden. 


Go to London - Dit is natuurlijk niet om het lekkere weer, en de mooie stranden. Het lijkt me gewoon leuk om een keer gezien te hebben en vooral om te kijken hoe ik mezelf daar ga redden met het Engels spreken. Ik hoop dat deze 'Before I Die' niet te lang gaat duren. Dus, iemand?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik word blij van jullie. Echt waar!