dinsdag 9 oktober 2012

De paskamer van de H&M


Ik zag bij twee andere blogsters al een stukje over de H&M, ik zat zelf wat te proberen met de paskamer van de site. Best leuk om je een kwartiertje mee te vermaken, daarna realiseer je je pas dat je toch niks kan bestellen. Helaas.
Niet alle dingen die je ziet zou ik zelf dragen, ik ben niet zo'n fan van de panty onder een short en ook zijn sommige dingen te netjes voor mij. Maar opzich vind ik het allemaal wel leuk gecombineerd! De shirtjes van 3 & 5 heb ik toevallig. Nog meer kleding stukken wijken niet ver af van wat ik zelf heb.

Welk setje vind jij het leukst? 




1. 2.


3.  4.

5. 6.




2 opmerkingen:

  1. ik vind dit echt zo handig haha! en allemaal leuke outfits (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! vond het ook wel grappig, tijd dat mijn loon weer gestort wordt haha!

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!