donderdag 4 oktober 2012

Dummy



Dummy, dummie, ik weet eigenlijk helemaal niet hoe je het schrijft. Maar m'n classmates uit de handvaardigheid klas weten waar ik het over heb. 



Een boek met lege bladzijdes, die je in je bovenbouw jaren moet vullen met tekst, schetsen, informatie en plaatjes. In havo 5 mag je zelf weten wat je gaat doen, het hele jaar heb je de tijd om jouw idee uit te werken tot een schilderij, beeld of iets anders vreemds. Ik zelf ga gebruik maken van klei. Ik ga een buste (met hoofd) kleien, met aan de voorkant een net kraagje (wat je nu weer vaak terug ziet in de mode) en aan de achterkant ijzeren kettingen die vast geketend zijn aan een plaat. Op de rug van het meisje komen polaroid foto's met trieste herinneringen, die als een soort splinters in haar rug zitten. De bedoeling is dat het meisje er aan de voorkant netjes en gewoon uit ziet, en aan de achterkant zie je wat echt in haar om gaat. Men o men, wat ben ik creatief. Nee. Althans, mijn lerares vindt dat, aangezien me ze maar een 6,2 heeft gegeven voor wat je hier onder ziet. Vind ik niet leuk.. 

Het is niet zo dat ik helemaal tevreden ben en trots op wat je hier ziet hoor. Tekeningen konden veel beter, en tekst is soms wat afgeraffeld. Volgende keer beter. 












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik word blij van jullie. Echt waar!