vrijdag 26 oktober 2012

Feit: een camera lijdt af


De laatste tijd gebruik ik mijn camera weer vaker. Het is niet zo dat ik op een mooie vrije woensdag middag (koud, school, bah) de natuur in duik om foto's te maken van rupsen en vlinders ofzo. Waarschijnlijk als ik dat doe kom ik alleen in contact met teken en brandnetels, dus laat maar zitten. Misschien komt die tijd nog wel, of voor mijn toekomstige opleiding. Maar waar deze blogpost nou echt over gaat is..

.. een hele goede vraag. Ik hoorde deze week te leren, en jahaa dat heb ik ook wel gedaan. Maar soms moet je gewoon even een momentje voor jezelf nemen. Neem die foto hier boven, ik had het koud. Vandaar dat grijze vestding. Ik probeerde zo'n zeeman sprongetje te maken. Het mislukte.


Dit was gisteren, hier had ik het ook ijskoud. Met deze mooie sloffen, vest en sjaal ben ik achter mijn laptopje gekropen om Duitse woordjes te leren. Heel erg interessant.


Mijn haar ziet er normaal niet zo uit, hier ben ik mouseloos gaan slapen met een natte knot en de volgende middag zag het er ongeveer zo uit. Pluizig, wild en droog. Ik moest eigenlijk snel weg maar zo kon ik niet de deur uit, en op de een of andere manier had mijn knotje (die meestal mijn redder in nood is) het ook begeven. Er zat dus niks anders op dan iets nieuws proberen. Ik had dit al eerder bij iemand gezien, met heel erg mooi, lang, glanzend bruin haar. Het is dus de bedoeling dat je drie vlechtjes maakt en je die weer invlecht. Daarna haal je het wat los en tadaaa een hele mooie vlecht. Nee. Bij mij zag het er eigenlijk helemaal niet uit. En of dat nog niet erg genoeg was had ik een enorme kale plek op mijn hoofd doordat de scheiding verkeerd zat. No succes, volgens mij is het uiteindelijk een staart geworden.


Een weekend outfit. In het weekend trek ik meestal kleren aan die wat ouder zijn, en die ik eigenlijk niet meer zo heel leuk vind. Zoals deze grijze tregging, ik houd niet meer van treggings. Geef mij maar gewoon een broek met zakken en een fatsoenlijke knoop voorop. Verder vind ik de kleur van dit spijker blousje niet leuk, ik wil graag een hele lichte. Maar deze kocht ik al toen ik in de derde zat. Dus ik doe het er maar mee. De blauwe lage all stars zijn echt het oudst. Ik kocht ze in Frankrijk in de vakantie, toen ik naar de eerste ging! Vijf jaar geleden dus, een wonder dat ze nog passen.
Oja, en zie me fronsen op deze foto. Ik vond het waarschijnlijk heel erg lastig om op het knopje te drukken. Respect voor mezelf dat dit lukte.


En als laatste, de 'no make-up mini shoot' die ik hield in de badkamer met een natte knot op m'n kop. De volgende dag zag mijn haar er dus uit net zoals op die foto's hiervoor. Ik heb nooit veel make-up gebruikt, sinds een paar maanden terug probeer ik hier en daar wat dingen uit zoals: BB-cream, blush, poeder. Eerst merkte niemand het als ik zonder make-up naar school ging. Maar ik heb opzich niet te klagen, ik heb een makkelijke huid en nooit veel last gehad van puistjes. Joepie!

enJOY your weekend!

7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb jij ontzettend mooi haar! Echt super:)
    Leuke kleding heb je ook aan, i love the allstars!!

    Liefs,
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah ik ken het gevoel van afleiding door de camera maar al te goed! Leuke blog heb je, ik ben je gaan volgen. Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke post en ook leuke outfits! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfits! Die sjaal op de tweede foto ziet er lekker warm uit! :)
    Ik volg je. Volg je terug?:)
    myloverisfashion.blogspot.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!