woensdag 10 oktober 2012

Herinneringen


Aangezien mijn computer vol staat met foto's kom je er nogal eens wat tegen, vooral nu ik sinds een half jaar in het bezig ben van een spiegelreflex. Rond de brugklas zat ik in de 'Elke dag een nieuwe profiel foto maak fase' en wanneer je met vriendinnetjes af ging spreken gingen we foto's maken. Men oh men, wat ben ik blij dat ik daar uit ben want dat mijn geheugen schijf niet meer volgehouden. 



Hier een overzichtje van leuke herinneringen met de foto's! 


Renesse - Duin & Strand 2012!
Elke avond op pad en ongezond eten, geen ouders en het strand om de hoek! 








Werkweek Barcelona met school!
Vijf daagjes op pad met school, een vreselijk lange busrit maar een heerlijk vakantie gevoel!






Een Spiegelreflex gekregen!
Alvast voor mijn zeventiende verjaardag, die pas over 18 dagen is. Een half jaartje te vroeg, achja..







Feestjes!

Happyhouren, Dancetour Breda, Carnaval en Gala!









2011!
Het jaar dat uitgaan een beetje normaal werd, ik een heel gezellig basketbal team had (nu nog steeds hoor jongens), en al vaak ging shoppen.




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij van jullie. Echt waar!