maandag 15 oktober 2012

Inspiratie | Zara



Ik ben naar de Zara site gesurfd met de missie om bij elk kopje van de TRF een kledingstuk uit te zoeken waarmee ik mijn kledingkast mee zou willen verrijken! So..





T-Shirts - Ik vind de legergroene kleur echt leuk. Ik heb er pas een shirtje van gekocht met een kruis, en ook dit past goed bij dat stijltje. De spikes hadden er niet persé bij gehoeven, maar dit shirt is echt leuk met een mooie zwarte broek en boots.





Rokken - Dit was lastiger, een jaar gelden droeg ik altijd van die strakke hoge rokjes maar dat vind ik niks meer. Ik kijk in winkels eigenlijk ook nooit meer naar rokjes, geef mij maar iets stoerders. Als ik dan toch moest kiezen, werd het deze. Hij lijkt op een jurkje dat ik (jaja) wel heb, een zwarte van de zara. ook met zo'n uitlopend stuk stof. Ik had hem gekocht voor feestjes, alleen kwam ik tot de conclusie dat ik nooit een feestje heb waar dat soort kleding gepast is. Dus ik bewaar hem voor gala! 



Tricot - Deze trui vind ik echt super, juist omdat deze een keer geen spikes of studs heeft. De zwarte nette steentjes passen er goed bij en de kleur van de trui is ook mooi. Ik zou hem zo kopen! 


Broeken - Wat zal deze broek heerlijk zitten, een lekker stofje en ziet er nog vet uit ook. Ik heb al eerder zo'n broek gekocht bij de zara maar aangezien ik die meer heb gebruikt als joggingbroek ziet hij er niet meer zo mooi uit. De blauwe kleur vind ik ook mooi, ik zou er gewoon vans onder dragen want laarzen lijkt me niet zo'n succes. 


Blouses - Zelf heb ik wel een spijkerblousje, anderhalf jaar geleden al gekocht bij de H&M. Maar helaas vind ik de wassing niet meer zo mooi, en heb nu liever een hele lichte. Zoals deze! 


Jeans - Weinig uitleg, deze broek bind ik gewoon erg mooi. En die pijpen opgerold vind ik ook leuk staan, jammer dat het weer vaak niet meewerkt in Nederland om dat te doen. 


Schoenen - Hakken, die vind je niet in mijn schoenen mand. Maar deze lijken me echt mooi staan onder een skinny jeans. Ook omdat ze niet zo hoog zijn, en ik hou gewoon van zwart. 



Jacks - Wauw, wat zou ik deze jas graag zelf willen. Hij lijkt een beetje op mijn nieuwe jas, die ook leren mouwen heeft en een ander soort stof bij de body. Maar deze is toch nét iets mooier!


Jurken - Dit werd niks, gelukkig stonden er ook jumpsuits tussen. Ik vind hem echt heel erg leuk!


Handtassen - Deze zou ik zo kopen, ik heb er een die er wel een klein beetje op lijkt. Alleen dan met meer studs. (Zie vorige post). 


Accessoires - Deze hoge ketting vind ik heeeeeeel erg leuk. Op een zwarte wijde trui lijkt me dit super! 






4 opmerkingen:

  1. leuke kledingstukken zeg :) Vooral die ketting vind ik heel leuk, al zou ik hem liever in het goud willen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel! ja die had je helaas niet. maar inderdaad, in het goud was hij ook leuk!

      Verwijderen
  2. Mooie inspiratie. De ketting en tas zijn wel echt heel gaaf!

    Bekijk ook onze blog & volg ons via Facebook en GFC.

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Vooral het shirt, de rok, de trui en de jumpsuit. Ohja, de ketting vind ik ook heel leuk. :)
    Ik volg je, volg je terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!