maandag 8 oktober 2012

My life in pictures #01


Helaas ben ik de lucky one met een blackberry, waar ik zo'n anderhalf jaar geleden voor koos omdat het 'cool' was. Gelukkig komt alles weer terug in de mode, ik wacht dus langzaam af.
Vandaag ben ik thuis gebleven, en omdat mijn lieve camera nog bij mijn pa lag leek het een goede dag voor mijn eerste 'My life in pictures' wat ik op heel veel blogs voorbij heb zien komen. Ik kan natuurlijk niet achterblijven.





Ik vond een hele leuke app, waar ik mezelf echt lang mee kon vermaken. Lifeless

De laatste dag dat ik heb genoten van een kort broekje. Vaarwel

Ik had een bestelling gedaan bij nelly.com, helaas pindakaas heeft de 20 euro kostende ketting het maar een dag volgehouden. Dat doen we dus ook nooit meer :'(

J <3 S

Nomnomnom

Mijn haartjes gestijld na een lange tijd, en een aparte vlecht gefabriceerd 

Een armbandje gemaakt met oude kralen, stukje van een haarband en een oud kettinkje

Proberen oude kleren weer te combineren waardoor ze niet wegrotten
(Dit moet ik sowieso vaker doen, sommige shirtjes zijn echt nog heel leuk. Maar ik pak toch altijd naar iets nieuwers) 

Lunchen met twee vriendinnetjes

'Is dit shirtje leuk???'  In de groeps whatsapp

Jawel, ik stond in de Fashionista! Vind ik leuk

Good hairday

Een schetsje uit m'n Dummy

Kijkende bij de training omdat ik die dag niet lekker was

Een dagje Rotterdam met de handvaardigheid klassen! 

Poging tot nieuwe lay-out, het was niet echt mooi

Foto terug kijk momentje. Wauwie

Schets voor verslag van drie naakte vrouwen

En de schoolfoto is er weer! 

Helaas moet er ook gewerkt worden aan het profielwerkstuk, wat ik te weinig doe. Daar moet even verandering in komen.

Hele oude foto's gevonden

De eerste dag met de kachel aan en de sloffen om de voeten. Brrr

Outfit voor een avondje Breda!

Sportief een half uurtje op de fiets voor het vriendje! 

Pre-partyen

M'n H&M zebra shirtje. Love 



5 opmerkingen:

  1. Hele leuke foto's! Dat schetsje in je dummy is echt cute,.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Vooral de eerste is echt mooi gemaakt.
    Thanks voor je comment trouwens op onze blog.

    Neem ook eens een kijkje op onze FB pagina en misschien kunnen we elkaar volgen.

    x

    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!