woensdag 24 oktober 2012

Online shoes


Aangezien ik de laatste tijd minder naar de stad ga, en ik er nu gewoon geen tijd voor heb door al dat leren kijk ik naar leuke items op internet. Je word er nogal hebberig van, dat zal niet alleen voor mij gelden. Zo verdiep ik me nu in schoenen, ik houd van schoenen, wie niet? 



Wat je misschien al opvalt is dat ik niet veel geef om hele hoge laarzen of high heels. Al zal ik voor gala nog een mooi paar hakken aan moeten schaffen, niet mijn ding helaas. 
Hier een overzicht van de door mijn gekozen schoenen op de sites: H&M, Bershka, New Look en Forever 21. 

Forever21

Forever21 - prijs: 31.75
Forever21 - prijs: 19.75

 Forever21, geweldige winkel maar helaas voor mij onmogelijk. Tenzij ik een dagje naar Antwerpen ga en ik kan betalen met PayPal. Laast had ik mijn mandje op de site geweldig gevuld, maar toen ik enthousiast verder klikte om bij het 'betalen' aan te komen zonk de moet me in de schoenen. Je kan helaas niet betalen met iDeal. Huil-momentje.
De bovenste vind ik wel gaaf, ik heb al eerder bruine nette schoentjes gehad. Maar het stukje stof maakt ze veel leuker! De ballerina's vallen wel op tussen alle enkel laarsjes, ik ben niet echt een meisje meisje dus dit past niet echt in mijn straatje. Al heb ik afgelopen zomer wel een paar gehaald, simpele zwarte en ik droeg ze met plezier omdat ze zo lekker zaten. Van deze vind ik de kleur erg leuk, en de goude studs/stipjes maken ze wat aparter.


New Look

New Look - prijs: 29.99

New Look - prijs: 64.99

New look, ik ben er pas voor de eerste keer geweest. Dat was tijdens een school uitje in Rotterdam. Ik kwam de winkel binnen en was meteen verliefd op de leuke prijsjes. Ze hebben alle trends van het moment in de kleding verwerkt maar er hangen ook veel neutrale dingen.
Van de bovenste 'Wedge trainer' schoenen moet je houden. Toen ik ze een paar maanden geleden voor het eerst zag vond ik ze afschuwelijk. Sommige modellen zijn nog steeds afschuwelijk. Maar deze zijn best oke! Ik zou ze dragen! De andere laarsjes lijken me leuk voor erbij, weer een grijze kleur. Orgineel! De prijs had alleen wel wat lager gemogen, ik zou het er niet aan uitgeven.


Bershka

Bershka - prijs: 39.99

Bershka - prijs: 55.99

Bershka, in deze winkel ben ik eigenlijk ook maar één keer geweest, dat was in Tilburg. Ik heb toen een hele lichte broek gekocht met heel veel gaten. Verder viel de winkel een beetje tegen in vergelijking met wat ik op internet had gezien, maar misschien kwam ik gewoon op het verkeerde moment. Deze twee laarsjes vind ik erg leuk. De eerste is best netjes voor mijn doen, je ziet mij sowieso nooit op hakken maar deze vind ik zeker mooi voor als ik eens een 'nettere' bui heb. Bij de tweede vind ik de details leuk, de rosé en zilver kleurige driehoekjes!


H&M

H&M - prijs: 29.95

H&M - prijs: 39.95

H&M, daar kom ik heel heel heel erg vaak. Als ik in de stad loop ga ik er standaard in, daarin zal ik niet de enige zijn. Deze twee laarsjes vind ik echt tof. De eerste lijkt een beetje op de Timberlands, wat nu opeens een trend blijkt te zijn. Eentje die ik oversla, ik heb even geen 200 eurie tot mijn beschikking om een paar laarzen te halen. Daarom zijn deze een prima alternatief en de kleur vind ik ook erg leuk.
De onderste laarsjes vind ik vooral leuk omdat ze zo kort zijn, die studs hadden er niet persé opgehoeven. Omdat ik op mijn school al ZO veel studs zie, begin ik het minder leuk te vinden. De prijs is een beetje jammer, ik had 30.- wel genoeg gevonden.

Waar shop jij je schoenen?

5 opmerkingen:

  1. Leuke schoenen allemaal zeg!
    Ik koop mijn schoenen liever niet online, omdat je ze dan nooit echt kan zien en passen.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Daar heb je helemaal gelijk in, eerlijk gezegd heb ik dit ook pas twee keer gedaan. Een keer schoentjes via de van haren site, zaten gelijk goed! En ik heb een keer vans besteld, eigenlijk waren ze te groot, maar omdat ik geen geduld had hield ik ze. In de stad werkt inderdaad beter! X

      Verwijderen
  2. Leuke schoenen zeg! Vind ze allemaal wel mooi, maar als ik toch zou moeten kiezen zou ik de fake-Timberlands van de H&M het leukste vinden, 2e plaatje van boven. Vind die zó ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk!
    ik heb die van de h&m bestelt (2e plaatje van boven) , maar enige nadeel is dat ze pas eind november komen! ;( maar ze zijn het wel waard ;p
    maargoed , leuke blog heb je! :D
    zou je het leuk vinden om elkaar te volgen? ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doen we!
      Ah leuk, ik vind ze ook echt gaaf. Vooral voor dat geld! X

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!