zondag 28 oktober 2012

Sfeer impressie | Birthday!







 Jippieee, ik was vandaag jarig. Eindelijk 17 jaartjes geworden.



 Ik heb ontbeten met appeltaart en de dag afgesloten met een bord friet die ik heb gehaald bij m'n werk. M'n mama had ballonnen opgehangen en van mijn nicht kreeg ik een hele grappige Nikon taart, haha. Een half jaar geleden kreeg ik dé Nikon D3100 van mijn papa voor mijn verjaardag, en van m'n moeder heb ik geld gekregen voor een bril die ik ga halen van dat geld en de rest van het verjaardags geld. Ik heb ook nog een snowboard sessie cadeau gehad, ik ben benieuw of ik heel thuis kom. Van mijn vriendje kreeg ik een horloge, wat lief. Best wel een geslaagde dag dus, alleen jammer dat ik me net weer moest verdiepen in een geschiedenis samenvatting. Want morgen is het zo ver, mijn eerste SE's. Ik ben benieuwd.








7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. dankjewel! en ik hoop dat het goed gaat komen hihi x

      Verwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! En hoe zijn je eerste SE's al gegaan? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet er nog 4 dus ik zit nog in de stress. Tot nu toe ging er één vreselijk mis en twee is afwachten. X

      Verwijderen
  3. Nog van harte meid! Ziet er leuk uit! Wat heb jij trouwens een leuke blog! Ik ben je met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Haha ja die is leuk he! Hij was nog eens lekker ook :D

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!