vrijdag 12 oktober 2012

Shoplog | Kruidvat



























Ik heb eigenlijk nooit iets om make-up gegeven, vanaf de brugklas tot en met een paar maanden geleden heb ik het gedaan met een low budget mascara. Dat doe ik nog steeds vaak, en ook wanneer ik die mascara vergeet is het nog geen ramp. Vaak zien ze het toch niet of ik wel of geen make-up draag. Maar al die mooie doosjes en kleurtjes, Het begint toch wel een beetje te kriebelen!

Ik was al een tijdje nieuwsgierig naar de BB-Cream, aangezien ik niet houd van 'dicht geplamuurde gezichtjes' leek me dit wel een goede uitkomst. Ik ben maar meteen voor Garnier gegaan, iets duurder, maar dan ga ik er vanuit dat hij bevalt! Er staat op: Miracle Skin Perfector. Dus dat moet prachtig gaan worden. Ahum.

Ik gebruik tegenwoordig soms wat foundation mouse op rode plekjes met een simpele poeder van de Hema er over (en soms een licht roze blush). Aangezien ze wat op begonnen te raken wilde ik graag wat nieuwe producten uitproberen, ik geef bijna nooit geld uit aan make-up dus dat mocht wel van mezelf. Als eerste een Multi Colour Compact Powder - Darker Skin van Catrice. Het ziet er wel mooi uit, waar je niet naar moet kijken natuurlijk. Ik heb hem nog niet getest (net als de rest) maar dat ga ik vanavond zeker doen.

Ook heb ik een blush meegenomen van Catrice, Defining Blush noemt ie zich. Verder heet hij Love & Peace. Hij is een beetje oranje en roze. Op de achterkant staat dat er vitamine E in zit. Geen idee wat dat voor waarde heeft op je gezicht maar het zal wel goed zijn.

Verder heb ik nog een nagellak, lippenstift, en make-up remover doekjes gekocht. De nagellak is ook van Catrice en heet 600 After Eight. En ook bij deze, ik gebruik ook bijna nooit nagellak. Maar om er soms een te kopen en uit te proberen vind ik wel leuk, hij is donker groen en glittert een beetje. En voor na een lange tijd mijn nagels niet gelakt te hebben, heb ik een applausje verdiend.

De lippenstift is eigenlijk gewoon geld verspilling, ik heb altijd al haat gehad aan lipgloss en alles wat op je lippen moest. Maar aangezien ik op veel beauty blogs het voorbij heb zien komen wilde ik het ook een keer testen. Hij is van essence en kostte maar 1.99. Je ziet hem bijna niet als je hem op je lippen doet, perfect voor mij dus. En over de make-up remover doekjes valt vrij weinig te vertellen. Ik had ze gewoon nodig, omdat ik elke keer wanneer ik uit de douche stapte bij mijn pa ik eruit zag als een gothic die een potje had lopen janken. En vervolgens dacht ik: Ah poep, geen make-up remover. Dan moest ik het eraf zien te krijgen met wc-papier en water. Geen aanrader.
Oja, en niet te vergeten de ring die ik zag hangen met een peace teken. Vind ik leuk!










1 opmerking:

  1. Kruidvat is echt men favoriete winkel om goedkope makeup te kopen :D

    wel zonde van de lipstick :/

    http://chickacurl.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!