woensdag 3 oktober 2012

Shopped last week


En het is weer klaar voor een maandje of twee. Geld is op, tijd om te sparen. De maand heb ik afgesloten met nieuwe kleertjes en nu wordt het tijd voor school. Sinds maandag ben ik wat serieuzer bezig, ik voel me ook wel verplicht aangezien de SE-Week er aan komt. Stiekem schijt ik 'm best wel in m'n broek. Niks voor mij die stress, van stress ga ik uitstellen.



Het spijker-giletje-ding hier boven heb ik niet gekocht trouwens, ik vond hem op zolder en is een oud kleding stuk van m'n mama. Thanks mam. Het groene shirt met het kruis, de trui, ring, boots en andere sieraden heb ik gekocht in Rotterdam tijdens een excursie van school. Het grijze colbertje en de winterjas zondag in Breda.
Ik heb al veel complimentjes gehad over de trui hier onder, hij zit echt heerlijk. Helaas net met de foto's maken bleef ik hangen achter een tas en sloopte ik de boel weer. Ik heb het gefixed met een knoopje en hoop dat het heel blijft.

Ook ben ik er achter gekomen dat mijn spiegelreflexje kan filmen, ik had er eigenlijk nooit op gelet en toen ik pas naar de functie aan het zoeken was kon ik nergens iets vinden. Maar net viel het kwartje hoor, het is gelukt! Filmpjes zien er opeens echt een stuk mooier uit dan dat ik vroeger deed met mijn compact camera. Jippie! Nu snel door met tio, en andere huiswerk voor Nederlands. Aangezien ik al rillingen krijg als ik aan de lerares denk en dus maar geen risico's meer neem met de 'Ik was vergeten dat we huiswerk hadden mevrouw' smoes.











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik word blij van jullie. Echt waar!