vrijdag 19 oktober 2012

Stress


Mehhhh, ik wil zo graag twee weken verder zijn. De herfstvakantie is bijna afgelopen en ik heb best wel een leuke vakantie gehad! 's Avonds wat met de vriendinnetjes gedaan en met het vriendje. Ik heb gesport en genoeg tijd voor mezelf genomen. Maar nu begin ik toch echt bang te worden voor de SE-week die er aan zit te komen, hij roept me en pest me. Ik ben natuurlijk wel wel begonnen met leren, maar met sommige vakken weet ik gewoon echt niet hoe ik moet beginnen en waar ik verstandig aan doe. Neem nou een Duits boek, ik weet dat ik hem niet meer uit ga krijgen, is het dan nog wel de moeite om daar energie aan te verspillen? Vandaag was zo'n typisch 'Ik ga niks leuks doen want ik ga leren dag'. Dat heb ik dan ook wel gedaan, ik heb Duits geleerd en vier paragrafen gelezen van geschiedenis. Maar om nou te zeggen: Poeh, poeh, wat ik ik hard geleerd. Nee. Vanaf morgen zal dit echt moeten, misschien vanavond na de training wel. Ik wil dit schooljaar zo graag in één keer halen, zo dat ik volgend jaar iets kan doen wat ik leuk vind! Hopelijk heb ik de komende twee weken veel motivatie, en zo niet moet ik dit goed maken in de tweede SE-week. 

Ik ga trouwens vaker mijn hart luchten, soms heb ik gewoon niet de tijd (of zin) om me te verdiepen in mode, fotografie of alle andere dingen waar ik over schrijf. Zoals nu! 

Tips over leren en school? Iemand? Ze zijn welkom! 

6 opmerkingen:

  1. Ik ben ook bang voor de aankomende SE-week inderdaad! Gelukkig heb ik nu mijn eerste herfstvakantie-avond pas. Nog een weekje genieten (en natuurlijk alvast leren) voor mij dus. Succes met school en alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dankje, die van mij zit er helaas op en dan nog een weekje school om alles te herhalen. Geniet van je vakantie, en gelukkig ben ik niet de enige die aan het stressen is haha! Jij ook veel succes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap je precies! Ik zit in het laatste jaar gymnasium en heb al mijn eerste SE-week erop zitten -die ontzettend slecht is gegaan naar mijn gevoel- en ben nu echt bang voor de volgende.
    Maar je kunt het, denk eraan dat je wilt slagen om die toffe studie te doen, want dat geeft je enorm veel motivatie.
    Succes!

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah dankjewel, heel lief! wel balen dat hij bij jou zo slecht ging voor je gevoel, ik denk dat mijn eerste se-week ook geen toppertje wordt. waardoor ik meer motivatie heb voor de volgende. we zullen zien! X

      Verwijderen
  4. Ik ben het helemaal met je eens!
    Voor mij begint morgen de SE-week en ook ik weet niet hoe ik met sommige vakken moet beginnen met leren..
    Mijn grootste angst van de SE-week is natuurlijk wiskunde. :(
    Succes met je SE-week!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, jij ook heel erg veel succes! Ik duik zo lekker mijn bedje in, morgen nog één keer doorlezen 's ochtends en dan hopen dat het allemaal op zijn plek valt. En zo niet.. Dan moeten we de volgende keer NOG harder aan de bak haha. X

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!