maandag 22 oktober 2012

The nerd side


Als eerste excuses voor de vreselijke kwaliteit van de foto hier boven. Mijn camera lag niet hier en toen ik in de oven keek of mijn haar nog een beetje oké zat, was het tijd voor een random foto moment.. Met een glas loze carnavals bril overigens.



 De titel 'The ned side' Slaat op het feit dat deze komende twee weken bestaan uit leren, wat je ook al in mijn vorige post had gelezen. Hard aan de bak met Jort Geschiedenis op youtube, samenvattingen van een ander en aantekeningen waar je geen wijs meer uit kan. Maar ach, zoals als mijn mentor vanmiddag tegen me zei: Het komt vast allemaal goed. I hope so, we wachten langzaam af. 

Zondag heb ik mijn sweet 17! Nee. Zondag moet ik dus leren terwijl de visite beneden mijn taart op zit te eten. Opzich vind ik mezelf best zielig. Niks aan te doen hè!
Nu heb ik dus het plan om van het gekregen geld een nieuwe bril te kopen. Ik heb er al een, eentje die ik drie jaar geleden heel mooi vond blabla. Maar nu heb ik hem eigenlijk alleen thuis op, ik vind hem gewoon niet mooi meer en de sterkte klopt ook niet aangezien mijn ogen de laatste tijd erg achteruit gaan. Nu is een bril niet gekoop en heb ik net research gedaan op internet bij Pearle.

Deze monturen spraken me wel aan:


E. Armani - 189,-


Miki Linn - 99,-

Lacoste - 149,-

Vogue - 149.- 


Wat een prijzen, en dan zitten de glazen er nog niet eens in. Binnenkort maar eens kijken hier in de buurt of er ook monturen zijn van mijn budget! 

Welke bril vind jij het leukst? Draag je zelf ook een bril, of is de bril uit?

7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. thanks rens! dure merken is voor sukkels. ik ga opzoek naar een merkloos montuurtje denk! X

      Verwijderen
  2. Ik vind het montuur van Miki Linn het leukst.
    Je hebt een leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja die kleur ga ik ook zoeken, maar dan met een hans andersje die wat beter ligt in mijn portemonnee haha. dankjewel! X

      Verwijderen
  3. Ik vind ook het montuur van miki Linn het leukst, succes met leren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een leuke post! Zoals hierboven, ook ik vind die van Miki Linn het leukste. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!