woensdag 31 oktober 2012

Wishlist | Newlook (& Sacha)


Ik ben weer hélemaal in de 'hebben hebben hebben' fase. Een maand geleden dacht ik, ik doe het weer met de kleren die ik in mijn kast heb hanger. Maar aangezien ik door het leren veel thuis zit, en mijn afleiding zoek op online shops gaat het zo helemaal mis.



 Ik heb afgelopen zaterdag een blousje en trui bij de H&M besteld en gisteren sieraden bij de Nelly omdat ik korting code's had. Helaas ging mijn tweede bestelling daar mis en werd er wel geld afgeschreven maar kreeg ik geen orderbevestiging. Doei geld, doei leuke sieraden. Mijn geld krijg ik nu als het goed is terug, maar ik durf het niet meer aan het armbandje en ring opnieuw te bestellen. Helaas :( ze waren zo leuk!
Als de spullen binnen zijn laat ik ze zien!

Nu zag ik bij veel andere blogs wishlist's, en moest ik meteen aan de Sacha laarsjes denken die ik van de week zag. Ik vind ze echt geweldig, alleen heb ik pas al twee paar laarzen gekocht dus dit wordt 'm niet meer. Leuk om naar te kijken dus. De andere items in de collage komen van de New Look. Ik ben echt fan van sportieve horloges en hoge kettingen. (De ketting die ik bij de Nelly heb besteld is er ook een, in de vorm van een kraagje. Vind ik leuk!) Ook heb ik een grijze simpele trui bij de H&M besteld. De oorbellen vind ik ook heel leuk, niet alleen omdat er spikes in zitten maar omdat ze zo lang zijn! Dan vallen ze tenminste op tussen mijn bos met krullen. Verder ben ik wel fan van de 'skull' trend. Niet alle shirtjes zijn even leuk, maar deze heeft wel iets aparts! Bij de blouse vind ik de blauwe kleur tof, en dat de mouwen een andere kleur hebben.

Morgen heb ik een dagje vrij van school, maar vrijdag mijn laatste se's! Economie en Duits staan op het programma, en eerlijk gezegd heb ik vanavond nog weinig gedaan. Morgen allemaal maar doen op m'n vrije dagje. Ik ben zo blij als deze stress voorbij is, hopelijk zitten er ook nog wat goede puntjes bij aangezien ik niet na elk proefwerk dacht: Wauw, dat ging toppie! Dat gevoel heb ik vrij weinig gehad, eigenlijk bij geen een proefwerk. Als de punten er op staan durf ik waarschijnlijk niet eens op het magister te kijken.
School. Je krijgt er alleen maar stress van.

6 opmerkingen:

  1. Super gaaf! Vooral de sieraden en laarsjes.
    Bekijk ook onze blog & misschien lijkt het je leuk om elkaar te volgen? Laat het ons weten.

    x

    Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die laarsjes zijn zeker gaaf! Die grijze trui wil ik ook wel. Succes morgen met je laatste toetsen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. New Look is zo'n leuk merk!
    En ook leuke trui bij h&m, leuk om te combineren!

    Ik volg je nu, wil jij mij ook volgen?

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!