dinsdag 13 november 2012

Fashionista


Hij viel zojuist weer op de deurmat, en deze keer ga ik hem helemaal uitlezen heb ik net besloten. Normaal blader ik hem door, lees ik wat dingen en leg ik hem weg. Vervolgens vergeet ik 'm en zijn we zo een maand verder! Eigenlijk zonde, dus deze keer gaan we het anders doen!



Ik ga binnenkort kijken voor een nieuwe bril, helaas is de collectie van deze modezusjes iets te prijzig. 

Niet te vergeten, de blogger van de maand! Zo maar eens een kijkje nemen op haar blog. Maar 30.000 bezoekers per maand, wauwie!

Ik vind het leuk om te zien hoe normale jonge meisjes zich kleden, de 'Stars of Hollywood'  boeien mij niet zo. 

En natuurlijk de Real life verhalen. Zo staat er ook in hoe een Nederlands meisje zich tot de islam bekeerd. Apart. Zo ook dit verhaal, 14 jaar oud toen ze ontdekte dat ze zwanger was van haar vakantie vriendje. Bizar. 


Welk tijdschrift lezen jullie?

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een leuk tijdschrift! Omdat er zo lekker veel plaatjes in staan van kleding, en van mensen met leuke kleding aan ;) Leuke post! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven,
    ik heb ook vaak de neiging alleen tijdschriften door te bladeren,
    in de trein lees ik ze vaak wel helemaal haha!
    Wow dat laatste verhaal is wel heftig inderdaad,
    en leuk dat Kim erin staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely magazine! Ik ga 'm zo ook halen, je herinnert me er weer aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post!!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh leuk tijdschrift! Ik kende het nog niet! :D

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Hij was de vervanger van Fancy die helaas wegging! X

      Verwijderen
  6. De fashionista is zo'n leuk tijdschrift! Maar ik doe eigenlijk precies hetzelfde wat jij voorheen ook deed: doorbladeren en weer wegleggen.
    Dat heb ik niet bij de cosmogirl, dus ik vind cosmogirl eigenlijk net iets leuker dan de fashionista :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zat er ook over na te denken een abo bij de cosmogirl te nemen! Aangezien ik dit toch soms iets te kinderlijk vind. Maar ik ben bang dat ik hem dan nog niet echt benut haha. Maar ik ben blij om te horen dat ik niet de enige ben haha X

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!