vrijdag 23 november 2012

Inspiratie | Fashiolista!


Om hebberig van te worden, eigenlijk is het gewoon een vreselijke site. Elk dingetje wat je 'loved' zou je in principe willen hebben, en soms is het ZO frustrerend dat dat niet kan. Ja ik wil de leren broek hier boven, ja ik wil de spijkerblousjes en ook de schoenen! Het kan helaas niet, maar toch is het leuk om te laten zien aan anderen wat je wel zou willen hebben. Ook haal ik er inspiratie uit! Het is helaas niet zo dat ik me in het dagelijks altijd in deze style kleed, ik moet namelijk van mezelf ook kleren aan die ik al een tijdje hebt. Zo ook vandaag, ik draag een zwarte trui met een lange ketting met een zwarte steentje. Niet meer iets wat ik super leuk vind, maar ik vind het zonde om nooit meer aan te doen.


Al met al vind ik Fashiolista leuk, leuk omdat ik in mijn loze vijf minuten (ik heb er na school meestal 120) toch aan het 'shoppen' ben. Maar dan in mijn hoofd, en helaas komt er ook nooit een postbode langs met een enorme vrachtwagen 'Hee mevrouw, hier uw Fashiolista loves!'
Nha, dat is iets om over te dromen. Maar stel je voor...

Hier een greep uit mijn loves! 






Heb jij fashiolista? 

Klik hierrrr voor mijn profiel!          

8 opmerkingen:

  1. Leuke post! Eigenlijk heb ik nog nooit gehoord va fshiolista, dus ik ga maar even een kijkje nemen.


    ps: In het weekend (morgen dus! hihi) een winactie online!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha hier schijnt echt jouw stijl in door :) die zwarte laarsjes vooral en die gouden kettingen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja heel veel dingen worden herhaald, dat merk ik zelf ook dat ik steeds terug val op de zelfde items! X

      Verwijderen
  3. Ik kende Fashiolista al, handige website! Leuke items zitten er trouwens tussen je wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. there are so many great pieces here!!!!!love it!!!!!!!:))
    xx





    http://style-squared.blogspot.ca/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke items geloved! Ik heb zelf ook fashiolista maar ik zit er niet zo vaak op...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke items!
    & je hebt een leuke blog, ik volg je, volg je terug? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!