vrijdag 2 november 2012

Inspiratie | Lookbook


Ik wilde graag m'n nieuwe aankopen laten zien, maar helaas schieten de Nelly en H&M niet echt op. Op dit moment lig ik met een dekentje op de bank na een rustig dagje. Mijn examen week zit erop na vandaag! Economie ging sucks, duits ging wel goed! Verder heb ik nog getraind, en morgen staat een wedstrijdje op de planning. Eindelijk morgen avond weer uit en zondag met het vriendje naar Paranormal Activity 4, whaaa daar heb ik echt zin in. Ik denk dat ik mijn kussen meeneem, dit is namelijk de eerste keer dat ik zo'n film zie zonder dat ik mezelf kan beschermen. Ik ben benieuwd! 

Ik kijk wel eens op Lookbook, en ik vraag me dan altijd af; waar in vredesnaam halen die mensen het geld en de tijd vandaan dat allemaal bij te houden. Ze lijken elk hot item in bezit te hebben, de foto's zijn van super goede kwaliteit en ze lijken (bijna) allemaal nog knap ook. Als ik over straat loop, met een cameravrouw/man achter me aan schaam ik me dood. Maar oke, that's me.

Hier een paar Lookbook outfits, i love it! 











6 opmerkingen:

  1. nice blog! mind to check out my blog? maybe we can follow each other :)

    www.thebeautyyoffashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ├ęcht een leuke inspiratiepost!

    Doe je mee met mijn winactie? http://goldenmustaches.blogspot.nl/2012/11/winactie-moustache-oorbellen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfits!
    Lookbook is geweldig voor inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke inspiratie zeg, wauw!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!