vrijdag 16 november 2012

Inspiratie | Party dresses


We gaan alweer richting de December, tweets over 'Jurk besteld!' beginnen te komen. Nu heb ik daar geen stress meer van, ik heb mijn jurk al een half jaartje in mijn kast hangen. Het is een simpele zwarte van de Zara, ik zal hem nog wel een keer showen wanneer ik ook de schoentjes heb.

 Hier onder heb ik een paar favorites op een rijtje gezet. Als eerste twee simpele zwarte die ik zelf heel mooi vind. En daarna wat apartere, beide van de Zara.

New Look - 29.99
Vero moda - 39.95


Zara - 39.95
Zara - 39.95



Heb jij al een gala jurk, of een jurk voor de feestdagen? 

3 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie! Vooral jurkje 2 vind ik erg mooi.
    Ik ben je nieuwste volger trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat laatste plaatje he joy, waarom heeft dat model in hemelsnaam kistjes aan onder zo'n schattig jurkje :p? echt ik lag helemaal in een scheur
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!