donderdag 15 november 2012

Look #02


Vandaag was het weer tijd om m'n vrolijke blousje uit de kast te trekken. Helaas heb ik niet de mogelijkheid de foto's op mooie locaties te maken, als ik uit het raam kijk word ik ook niet vrolijker van het idee om op straat te gaan poseren terwijl de medemens moeite doet droog en zonder verwilderder haren thuis te komen. Nhaa, ik blijf ook wel gewoon op mijn kamertje! 



Het is weer een nogal simpele outfit, ik ben blij als ik weer mijn pinpas mag strijken in een pinautomaat en ik gezellig door de stad loop met tassen met leuke kleertjes! Maar ik ben verstandig bezig, ik koop minder. Daar ben ik best wel trots op, ik probeer het deze maand ook op te lossen met de kleren die ik heb. In januari mogen we weer. Het enige waar ik deze maand geld aan uit ga geven is: 
  • Gala schoenen
  • Sinterklaas/kerst cadeaus
  • Haar mouse
  • Eten!!!!
  • Strapless bh, voor onder mijn gala jurk (die ik al een half jaar heb)
Dus geen overige truien, broeken, shirtjes, sieraden. Eens kijken of ik me er aan kan houden. 
Wish me luck!





2 opmerkingen:

Ik word blij van jullie. Echt waar!