maandag 5 november 2012

Mini shoplog | H&M


Ik had vorige week zaterdag een bestelling gedaan bij de H&M die deze zaterdag bezorgd werd, het was niet veel maar na een weekje wachten was ik toch blij dat het er was. Het 'oma/hippie/carnavals/flowerpower' blousje (hoe het door mijn lieve familie genoemd werd), de grijze trui en oorbelletjes.






En alweer is mijn haar nat als ik foto's maak, ik heb nogal weinig geduld. En föhnen is geen optie, aangezien mijn haar zich dan gaat gedragen als een afro. Hier zie je het blousje, ik vind hem heel leuk! Ik word er echt vrolijk van haha. Ik vind hem het leukst met een simpele zwarte broek, ik draag sowieso vaak zwarte broeken. Vandaag droeg ik er mijn zwarte vans onder, maar deze laarsjes van de Sacha (zoals je op de foto's ziet) kunnen natuurlijk ook.


 De trui is erg simpel, ik noemde hem grijs. Maar eigenlijk is hij gewoon zwart met wit. De ketting had ik al een tijdje, die heb ik ooit bij de Primark gekocht. Maar zonder ketting is de trui nogal saai vind ik, nu hopen dat mijn Nelly ketting snel binnenkomt waardoor ik wat afwisseling heb.

Ik moet zeggen dat ik weer erg vrolijk kijk op de rechter foto hier boven, ik heb een soort van tik om heel lastig te kijken als ik een foto van mezelf maak in de spiegel. Heel mooi.


De blouse kostte in de Sale 10.- 
de trui uit de gewone collectie 20.-  
De oorbellen 2.- 



Goed gekeurd?


10 opmerkingen:

  1. Dat blousje is juist heel leuk, en die trui met die ketting is echt een mooie combinatie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dankjewel, loop ik toch nog niet helemaal voorschut! X

      Verwijderen
  2. wat een super leuke aankopen! echt alles vind ik geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het geen oma-blouse hoor joy :) ik word trouwens gestalkt met : je moet teamers invullen e-mails, ligt dat aan mij?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, ja je moet je aanmelden bij de trainingen via die site. vandaar! X

      Verwijderen
  4. Wat een leuke aankopen!

    Ik volg je via Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah die trui vind ik echt vet in combinatie met die ketting en derest van je outfit! Staat je erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blouseje vind ik erg mooi en vrolijk
    Check mijn nieuwste blogpost!

    Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke trui, ik moet denk ik toch ook maareens gaan kijken op de online webshop. De laatste tijd vond ik niet zoveel meer leuk dus keek niet zo vaak meer maar dit motiveerd me toch !:)

    Liefs, xlovelylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Je hebt op dit moment echt heel veel leuke truien bij de h&m webshop! Ik raad het je aan! :D X

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!