donderdag 1 november 2012

My life in pictures #02


Tijd voor een nieuwe 'My life in pictures' van de maand oktober! De maand dat ik sjaals weer uit mijn sjalendoos haalde, er veel leerstress was en ik zeventien werd! 




Balonnetjes buiten | Het vies uitziende, maar o zo lekkere prutje: kippen ragout in tartaartjes! | Mijn oude lay-out | Na een lange tijd mijn vans weer aangetrokken, dat doe ik te weinig

Zelfgemaakte tonijn salade, hmmm | Een blauw drankje met heul veul ijs | natte haren foto |  Basketbal tenue, heel mooi!

Weekend outfit | Hallo, ik heb het koud | Heerlijke chocolaatjes die ze op school hebben | Leer moment, onder genot van een mini appelflap

Laarsjes van de Sacha waar ik echt verliefd op ben, maar niet kan financieren | Haren weer eens gestijld | Horloge gekregen van het vriendje :) | Een Mora sleutelhanger gekregen van het werk, helaas binnen twee seconde kapot

Nagels na een lange tijd gelakt, lukte aardig goed | Met de tenue tas over straat, handig zo'n rekje voorop! | Hele dikke vrouw op tv, bij de ondertiteling staat 'Ik ben een buik-model' .. Oke dan | En weer leren, bleh


My life in pictures #01 

2 opmerkingen:

  1. Leuke diary! Je hebt mooie kleur vans!:) XO
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!