maandag 26 november 2012

Nails | Sparkling Snow



Ik lak ongeveer 5x per jaar mijn nagels, eergisteren heb ik het weer eens geprobeerd. Ik moest het heel snel doen, en dit is het resultaat. Een niet dekkende laag met een zielig laagje zilveren glitters. Dit klinkt heel negatief, maar je ziet het ook haha. Ik vind het niet heel erg lelijk, maar de kleur wit zie je sowieso niet vaak. Maar helaas, na één minuut zat ik alweer aan m'n haar wat écht een tik van me is. Doei nagels, hallo witte lak in mijn haar. Snel, snel er weer afgehaald en toen ging ik mijn leven weer door zonder nagellak. As always. 


Catrice - C01 - White and Seek
Essence - 02 - Julia (Glitter topcoat) 

Gaan jullie zonder nagellak door het leven? Of no way de deur uit zonder? 

5 opmerkingen:

  1. Amazing! :)
    Would you like to follow each other?!

    http://www.facebook.com/estilohedonico
    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gedaan, ik ga je blog volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!