vrijdag 30 november 2012

New in | Black blazer & Green Scarf



Geld is op. Genoeg gekocht voor dit jaar. Ik kwam gisteren terug uit de stad met een Zara en Shoeline (?) tasje. In de tasjes bevond zich dit mooie Zara jasje. Hij kostte me 50.- wat ik al wel genoeg vond. Ik wilde heel graag een langer jasje, ik had tot nu toe alleen een kortere van de H&M. Op de site had ik een mooie gezien met net leren zakjes, wauw. Maar helaas, de vrouw van de Zara herkende hem niet. Ze wees me een zwart colbertje aan met nep leren mouwen. Liefde op het eerste gezicht, maar mijn bankpas begon te roepen vanuit mijn tas 'Joy, nee! Wees verstandig!' Hij was namelijk 70.-. Nu heb ik wel een beetje spijt, maar ben ook blij met deze hoor.
Zoals jullie in mijn vorige post zagen had ik nieuwe groene wanten, wanneer ik in de Hema kwam met m'n mama kreeg ik deze sjaal. 'Je moet wel matchen he!' Zei ze. Hij geeft vreselijk af, maar ik ben er weel blij mee want hij is zooo lekker warm!
Ook kocht ik gala schoenen (Die nu al zo pijn doen, au!) maar die show ik jullie in een andere post.





Fake smile, maar ik vond mijn haar hier boven zo mooi. Ik krijg de laatste weken vaak te horen dat het zo lang is geworden. Gelukkig wel! 

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie blazer! En je haar is idd ook erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die blazer (en sjaal) is echt leuk! En €70,- is inderdaad een beetje te veel..
    Je haar is inderdaad erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha die sjaal heb ik in het bordeaux rood :p
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zie het bij je foto's haha! Hij is zooo lekker warm :)

      Verwijderen
  4. Geweldig! Ook leuk om bij elkaar te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blazer! Ook leuk met die sjaal! <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i love the blazer (: So chic!
    And I loved your blog, you have a great style!

    xx,
    talkingpickles.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!