dinsdag 27 november 2012

Shoplog | Waalwijk


Jippie, ik heb afgelopen zondag weer een middagje geshopt! Dit keer in Waalwijk, waar ik eigenlijk niet vaak kom. Deze week moet ik nog een keer, wat een straf. Ik moet namelijk nog Gala schoenen, een strepless bh, surpise cadeaus en nog iets voor mezelf uitzoeken voor sinterkaas.


Only - 13.- door een 20% korting dag. 
C&A - 12.- 

Ik heb eigenlijk nooit een koltrui gehad, en super mooi vind ik het ook niet staan. Maar wel lekker warm! En voor die prijs kon ik hem natuurlijk niet laten liggen. Deze is voor de koude dagen dat ik niet uit m'n bed uit kan komen, ik snel snel snel moet omkleden en dan maar deze uit de kast trek. 


Ook kocht ik nog een tregging van Pieces, ik gokte op maatje s/m, die leek me prima. Maar helaas kwam ik er 's avonds achter dat ik m'n benen verkeerd had ingeschat. Nu heb ik een HELE strakke broek, achja.
En niet te vergeten deze prachtige handschoenen van de Hema. Ze zijn groen, en bijna zo fout dat ze leuk zijn. De kleur vind ik wel echt mooi. Verder is dit natuurlijk een van mijn beste foto's! :)

10 opmerkingen:

Ik word blij van jullie. Echt waar!