donderdag 6 december 2012

Beyoncé Heat & Replay jeans original




Sinterklaasje is weer langs geweest, ik heb het werkelijk nog nooit zo vaak gevierd. Vier keer! De eerste avond was bij mijn tante, de tweede bij de familie van mijn vriendje, de derde keer bij hem thuis en de laatste keer was een cadeau spel bij ons.
Hier een lijstje wat ik allemaal heb gehad omdat ik zo braaf was geweest dit jaar:

  • Touch handschoentjes, haha
  • Iphone gum, ook heel erg mooi
  • Potloden van H tot B 
  • Deo & douchegel van Fa
  • Essence mascara waterproof 
  • December kalender! 
  • Drie chocolade letters
  • VVV bon
  • Bioscoop bon
  • Tien euro
  • Etos bon
  • Slofjes
  • Replay geurtje
  • Beyoncé heat geurtje
  • Tas
  • Fotolijstjes
  • Kerst sfeer bol
  • Ketting
  • Body Lotion
Wauwie, best veel als ik het zo op een rijtje zet. Ik ben waarschijnlijk ook wel iets vergeten. Ik heb ook dus nog een boel om over de posten, als eerste mijn nieuwe Ray-Ban bril! Ook heb ik nieuwe shoes, het is een mix tussen Timberlands en Dr. Martens. Ik heb ze nog bij niemand gezien, maar ik heb al wel complimentjes gehad! Ook mensen die ze afgrijselijk vinden, maar ach.. Ieder zijn smaak he. Ik hou nou eenmaal niet zo van simpele uggs, gestreepte hempjes + een simpel vestje. 





Het geurtje van Replay vond ik meteen al heerlijk, ik heb al meer geurtjes van Replay gehad en ze bevallen me altijd heel goed. Deze deed me meteen denken aan perzik, maar helaas ben ik chronisch verkouden en ruik ik dus niet optimaal. Soms heb ik het idee dat ik maar de helft ruik van wat ik hoor te ruiken. Ik spuit dus meer luchtjes op voor de mensen om me heen dan voor mezelf. 

Beyoncé Heat vond ik er sowieso al super mooi uitzien. Het goude kleurtje en het ombre overloop gedeelte van rood naar doorzichtig! 
Ik ben met beide echt heel blij! Mijn andere geurtjes van Calvin Klein, Replay en Adidas raakte namelijk langzaam op. 


Wat is jullie lievelings geurtje?
En hebben jullie ook een leuke Sinterklaas gehad?

1 opmerking:

  1. Wauw jij bent zeker verwend zeg! Ik vind dat luchtje heat van beyoncé zo lekker ruiken! Ik zelf hou heel erg van Lady million en l'imperatrice van D&G maar vandaag heb ik Tommy girl van tommy hilfiger gekregen en die behoort ook zeker tot 1 van mijn favorieten! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!