woensdag 19 december 2012

DIY | Van sok tot Donut-knot-ding



Heeeeuj, m'n eerste YouTube filmpje. In één keer opgenomen, wat een drama. Ik lach me dood als ik hem terug kijk, ik brabbel maar wat haha. De spiegel die ik kwijt ben ligt gewoon achter me, en het aller stomste is dat ik het gewoon helemaal fout doe! Ik keek naderhand andere donut knot filmpjes, en ja hoor.. Ze doen het allemaal anders. Ik heb later die manier geprobeerd, maar dat lukte me helemaal niet met mijn haar. 

Zie hier onder mijn YouTube debuut, hoe ik van een sok een haar donut maak en daarna ik op een vreemde manier het knotje probeer de fabriceren. 


3 opmerkingen:

  1. Haha, leuk dat je het uitprobeert in een filmpje! Ik doe het soms ook verkeerd, maar het is ook wat moeilijker aangezien ik lang haar heb. Jij hebt lang en ook nog een heel dik haar (super mooi trouwens :P ) dus dan is het inderdaad bijna onmogelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja naderhand keek ik hoe het echt moest, maar dat was al helemaal geen succes! Maar wees gerust heel blij met je lange haar, hihi X

      Verwijderen
  2. Je hebt echt mooi haar !
    Bekijk je ook een keertje mijn blog ?
    http://myownparadises.blogspot.com
    liefst Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!