vrijdag 7 december 2012

My new love | Ray-Ban!




Ruim een maand geleden had ik het al in mijn hoofd gehaald om voor 2013 een nieuwe bril aan te schaffen. Mijn oude bril was niet 'out of the house - proof' en ook klopte de sterkte niet meer. Ik heb wat rond gekeken en de monturen die je in DEZE post zag spraken me erg aan.
En nu heb ik mijn nieuwe schatje! Hij heeft me 190.- gekost wat nog best wel meevalt voor een mooie bril. Ik heb hem gekocht bij Loonen, een super mooie winkel waar ik goed geholpen werd. Dat was iets wat bij Hans Anders dus he-le-maal niet was. Wat een poep winkel was dat zeg..

Ik heb hem al drie dagen op, en hij bevalt me prima! Helaas heb ik geen ruitenwissers want de sneeuw werkt niet echt mee. Heel veel glazen poetsen dus.



4 opmerkingen:

Ik word blij van jullie. Echt waar!