vrijdag 7 december 2012

Look #04 | The impact of snow










Gisteren op school begon het al. 'Morgen komt er een huge sneeuwstorm vanuit Engeland onze kant op! Onze Engelse leraar liet ons een Engels weerbericht zien en bij elke les werd er gevraagd bij hoeveel centimeter sneeuw we sneeuwvrij zouden krijgen. Ik had de hoop op sneeuwvrij al opgegeven toen ik hoorde dat er maar 7 centimeter zou vallen. Maar de wonderen waren de wereld nog niet uit, we kregen het eerste uur vrij! Maar, die had ik dus sowieso al. Twee uur te vroeg uit ben gegaan, zodat ik niet zou moeten haasten als ik op mijn fietsje zat. Ik zag mezelf al van de brug afglijden. Ik was ruim op tijd, geen te laat briefjes voor mij! De hele dag door tweets over het weer, ook op facebook werden er grapjes op gemaakt en in onze groepswhatsapp was het drama over de bussen ook te merken.

Deze outfit is dus aangepast op het weer. Inclusief m'n nieuwe wintershoes! Ja, ze zijn apart en ja ze lijken op bergschoenen. Dat zie ik zelf ook wel, maar ik zag het meer als een mix tussen Timberlands en Dr. Martens. Beide vind ik ze leuk, dus waarom geen combinatie van. Ze hebben (mijn moeder) ongeveer 70.- gekost in een soort aparte actie. Een hal vol met schoenen, op één paar kreeg je 60% korting en als je er twee kocht de tweede voor de halve prijs! Mijn moeder ging naar huis met Dr. Martentjes, de mij helaas te klein waren. Sad me. Maar ik ben ook blij met deze, met dit weer zijn ze ideaal! Nieuw zouden ze 230 euro hebben gekost, woooow.

Bril - RayBan
Blazer - Zara
Trui - H&M
Tregging - Pieces
Ketting - ?, kreeg ik als cadeautje :)
Ring - Kruidvat
Horloge - Oozoo
Armband - H&M
Shoes - Peak Performance

Zie ook: 

7 opmerkingen:

  1. Hey,

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award!
    Kijk hier voor meer informatie:
    http://givemeartplease.blogspot.nl/2012/12/liebster-blog-award.html

    Groetjes Jessie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie outfit heb je aan! De foto's zijn erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sieraden!

    x

    chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! ik heb hetzelfde armbandje in het neongeel :-)
    Heel fijne blog heb je, ik volg je nu!
    Misschien wil je meedoen met mijn give-away?
    http://www.curlsandbags.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto's!
    Je ziet er leuk uit.

    Ik volg je nu.
    Volg je mij ook terug ?:D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!