vrijdag 21 december 2012

PROM




Gisteren avond was het weer de avond van de zere voetjes, ik heb het tot half 1 volgehouden en heb toen mijn lieftallige schoentjes omgeruild voor een paar ballerina's die ik mee had genomen. Ik moest zelfs nog een euro extra betalen om ze op te hangen, tss. 
Als het goed is, was het mijn laatste gala. Daar ga ik tenminste wel vanuit! Het gala bij ons op school is net een avondje uit, het is namelijk gewoon in een discotheek en Yellow Claw werd afgewisseld met wat Dubstep. Ik houd er gelukkig van, voor de mensen die het afgrijselijk vinden. Jammer jongens. 
Boven werden er foto's gemaakt voor een groot groen doek en in de wc strompelde meisjes naar binnen die hun schoenen uittrapten. 'Wie heeft er foundation!' Werd er geroepen, en kreunend wrongen ze hun voeten weer in hun muiltjes. 






4 opmerkingen:

Ik word blij van jullie. Echt waar!