zaterdag 22 december 2012

Room tour!


Het was de dag na gala en in mijn kamer was een heuse 'gala stress bom' ontploft. Ik werd wakker, en ik wist dat mijn moeder zodra ze klaar was met werken er niet vrolijk van zou worden als ze dit zou aantreffen wanneer ik mijn weekendje bij papa had. Mijn motivatie was dus: Maak een room tour post! Dan MOET je het wel netjes maken. En zo doende. 




Het is niet dat mijn kamer helemaal naar mijn smaak is, dat zal bij bijna iedereen zo zijn want behang en meubels om het jaar veranderen is gewoon niet te doen. Zie bijvoorbeeld mijn behang, het is zó druk. Maar ik doe het er wel mee.
Ook is mijn kamer echt mini, maar nu ik de foto's terug zie, zie ik dat er in die kleine ruimte echt heel veel staat! Ik ben er opzich nog wel blij mee!























8 opmerkingen:

  1. Leuke roomtour! Je hebt echt een hele leuke kamer! & wat leuk dat je die tas met studs hebt van de primark, die wilde ik ook alleen de vorige keer kon ik hem niet vinden ;( haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien, je hebt een erg mooie kamer! En oeii, je hebt een kledingrekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kamer! Ik zie overal super leuke schoenen liggen en staan, haha!
    With Love,
    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk al die hoekjes in je kamer. Zo'n kledingrek los in de kamer lijkt me superhandig! En wauw, je kaptafel en al je spulletjes. <3 Ik volg je nu. Neem je een kijkje bij mij? :)
    Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk room tour! Je hebt echt een hele leuke kamer! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk hoor! zou ik mogen weten waar je dat kledingrekje hebt gekocht? of iemand ideetjes? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn moeder had een kleding winkel en daar heb ik ze dus van, maar ik denk dat ze tegenwoordig ook gewoon verkocht worden bij de Ikea hoor!

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!