woensdag 12 december 2012

What to wear with christmas?

What to wear with christmas?




Ik ben niet het type om (op het gala na) speciale kleren te kopen voor de maand December en de kerstdagen. Maar ik kan me voorstellen dat sommige de behoefte hebben die dagen extra hun best te doen en dat willen aanvullen met een nieuwe topje of rokje!
Dus ik heb me bij deze maar eens verdiept in feest-achtige kleding!


Twee super mooie peplum tops van de New Look
Blazers van de H&M 
Bordeaux rode blouse van de Zara
Lange blazer met glimmertjes van de Zara

Hak laarsjes van de Zara

Geweldige ketting van de Zara met studs en diamantjes 

Koop jij speciale kleding voor de kerst?

5 opmerkingen:

  1. Ah die tweede peplum top is leuk! En dat bordeaux bloesje heb ik en was van plan om het met Kerst aan te doen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind ze ook heel leuk! Mijn gala jurkje heeft ook dat effect :) Dan ben ik vanaf nu heel jaloers op je blousje haha X

      Verwijderen
  2. Leuke collage! En die rechter peplum top is leuk, als je die nou combineerd met de rechterblazer van de H&M en de ketting van de Zara en de laarsjes? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!