zaterdag 22 december 2012

Wishlist | Black Shoes


Oh, oh, oh, wat word ik hebberig als ik naar deze collage kijk. Loafers, creepers, Dr. Martens, pistil boots en studded western boots. Allemaal zwart. Ik hou van zwart, ik ik draag ook super vaak een zwarte broek en zwarte colbertjes. Mijn zwarte vans en Sacha laarsjes raken versleten, omdat ik zie gewoon sneller pak dan mijn andere schoenen. Op het moment ben ik niet van plan een van deze aan te schaffen, wegens 'geldnood'. Maar wanneer ik een pracht paartje tegen kom voor een goede prijs ken ik mezelf goed genoeg: kopuuuh! 

Heb jij ook een voorkeur voor zwarte schoenen? 

15 opmerkingen:

  1. Leuke schoenen (: ik heb niet echt een voorkeur voor zwart maar de meerderheid bij mij is wel zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zwarte vans, maar ik vind zwarte all stars of laarsjes ook heel leuk. Helaas heb ik dit jaar geen zwarte laars gekocht, maar wel een andere hele leuke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niet echt goede zwarte schoenen.. ja nep vans en pumps en afgetrapte balarinas haha, ben verliefd op die loafers.. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwarte schoenen zijn handig qua combineren, maar mijn favoriete paar schoenen is mijn paar okergele All Stars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schoenen, zelf moet ik nog ergens winterschoenen zien te scoren, maar helaas nog niets leuks gevonden.. Leuke blog heb je trouwens, ik volg je nu met bloglovin! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The creepers, studded laarsjes en loafers zijn echt schoenen die al weken om mijn must have lijstje staan. Snap je volledig!

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ah die boots zijn echt geweldig!!
    leuke blog heb je, elkaar volgen?
    liefs
    http://essesingularis.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow these shoes are amazing! Want them all :D
    Your blog is awesome :)

    Would appreciate it, if you visit me too! :)
    fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke wishlist, loafers vind ik supermooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou van zwarte schoenen! De meerderheid van mijn schoenen is zwart, hihi! Vooral die loafers vind ik mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaa like! Goede wishlisht haha!
    Lijkt het je leuk om elkaar te volgen, je blog ziet er goed uit ^^

    Happy new year!
    Love, Lisette
    24/7 STYLISH

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great wish list!

    I would appreciate it if you take some time out and visit my blog
    www.stylesfrillsandheels.blogspot.co.uk
    Claudia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!