donderdag 3 januari 2013

Blog break


Het is misschien al opgevallen dat ik de laatste twee weken vrijwel niet heb geblogt. En nee, ik stop niet. Maar ik heb het opeens gewoon zo vreselijk druk. Eerst die feest dagen, toen wat drama thuis en nu begint de SE-week weer te komen. En ik moet bekennen dat ik bijna alles nog moet doen, ik heb dus maar besloten om tot het einde van de SE-week rust te houden, en daarna ik weer vrolijk verder ga! 
Misschien dat ik tussendoor nog wel wat tijd maak hoor, want het begint toch wel te kriebelen. Ik heb namelijk nog leuke dingetjes gekocht die ik graag wil laten zien! 

Hier zie je een paar foto's uit de maand December. Een foto van het gala bij mij op school, en de andere twee met NYE! 

Hopelijk tot snel, 
dikke kus! 


3 opmerkingen:

  1. Ik vond de december maand met alle feestdagen ook erg druk (: Ik hoop dat binnen kort weer een paar post van je te zien zijn (:! & Leuke foto's, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dat is lief, ik hoop het zelf ook! Gelukkig nieuw jaar nog Kirsten! X

      Verwijderen
  2. Succes met je se-week! Ik heb die ook over 1,5 week ofzo!

    Liefs,
    Vienna

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!