vrijdag 18 januari 2013

Favorite bloggers of the moment



Om te beginnen met Emilia, die de laatste tijd echt super mooie foto's op haar blog plaatst waar je u tegen zegt. Ik wil niet beginnen over de geweldige trui en schoenen die ze hier aan heeft, maar toch doe ik het: Wat een geweldige trui en wat een super leuke schoenen.
Haar Lay-out is precies mijn stijl, lekker simpel met zwart, wit en grijs waardoor haar goed geschoten foto's mooi uitkomen. Ik zelf lees graag over mode, en ik vind het heel erg leuk om te zien wat de ander draagt. En wanneer die gene precies de dingen draagt die ik leuk vind is het al interessanter om naar te kijken, en dat heb ik dus bij Emilia. Dus vooral even kijken bij Pixels By Emilia!


En als tweede is Romy van Muchable , een zestien jarig meisje die vooral veel laat zien van haar leven op school. En dat vind ik dus echt super leuk om te zien aangezien het een super creatieve school is, iets wat ik na mijn Havo ook wil gaan doen. Verder heeft ze een eigen style qua kleding en shopt ze veel bij Vintage winkels waarmee ze me elke keer verbaast wat voor leuke dingen je daar kunt scoren voor maar een paar euro! 


Last but not least Demi van Refined Sense! Een vriendin van mij waarop ik stiekem wel een beetje jaloers ben aangezien ze erg goed is met Lay-outs maken, haar eigen twist aan haar blog geven en leuke verhaaltjes schrijven. De laatste tijd maakt ze met haar nieuwe speeltje hele erge leuke tekeningetjes die haar blog eigen maken. Ze schrijft veel over hoe ze over bepaalde dingen denkt en wisselt goed af van onderwerpen. Dus vooral allemaal even een kijkje nemen bij Demi! Oja, en Demi als je dit leest. Ik wenste je nog succes met je SE op de gang vanmiddag, maar je had zo veel haast dat je me niet hoorde. Snik.

Verder vroeg ik me af waarom ik eigenlijk ben gaan bloggen? Het begon volgens mij via Teske. Teskuh.nl is een site die ik nog steeds dagelijks check. Ik vond haar spontaniteit voor de camera echt heel leuk en het maakte me vrolijk. Sinds toen begon ik zelf weer (Ja alweer, ik ben vast niet de enige die hier voor tevergeefs een paar pogingen heeft gedaan tot bloggen). Ik vind dat ik het nog aardig lang vol houd en ik vind het echt super leuk om te doen. Reacties maken me blij. 'Dat zij de moeite neemt om mijn blog te bekijken, wauw!' Zoiets gaat er dan door mijn hoofd.
Verder was ik altijd wel bang voor rare reacties. Ik heb mijn blog nooit geheim gehouden en ik denk dat heel veel op school weten dat ik dit doe. Helemaal niet erg, want tot nu toe krijg ik echt alleen maar leuke reacties. Naja, alleen dat ik niet zo onzeker moet zijn in filmpjes. Maar mag ik, dat was mijn Youtube debuut. Dat is eng jongens! Duh!

Ik hoop dat ik nog verder ga groeien in blog-land. Dat lijkt me heerlijk!

Wie heeft jou op het idee gebracht te gaan bloggen? 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind de blog van Romy ook heel leuk! De rest ken ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel, ik heb niet echt favorieten (: Ik vind elke blog die ik volg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van Emilia ben ik ook weg van! Ik ben op het bloggen gekomen via Imonline.nl. XO
    The wine of fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awh wat lief joy! Waar was je eigenlijk vanavond op de training? En sorry haha maar ik had wiskunde examen dus ik leefde in een groot zwart gat vandaag, hoop dat de jouwe wel goed gingen! Maren heeft trouwens ook een blog he kijk: http://maren-aday.blogspot.com!
    Ik zal jou binnenkort ook eens op mijn blog promoten want dat verdien jij ook!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat leuk dat ik erbij sta, echt een super lief stukje! Romy's blog kende ik al, die van van Demi nog niet, dus daar ga ik zo even kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen idee hoe ik eigenlijk begonnen ben met bloggen. Ik vind het erg leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!