dinsdag 22 januari 2013

If I was a 'girly' girl


Nee, ik ben geen meisjes meisje. Ik koop alleen hakken in tijden van gala en het zelfde geldt voor een jurk. Afgelopen gala waren ze beide zwart, met een zuurstok roze glitter stof om me heen verschuil ik me toch alleen maar in de wc. Maar, ik vind hakken of jurken echt niet lelijk hoor. Als ik het bij andere zie denk ik: Wauw, wat gaaf! En toch, op de een of andere manier zal ik nooit thuis komen met 'killer heels' zoals ze dat noemen, ik ben namelijk wel eens eerder door mijn enkel gegaan. No thanks. 
Zie trouwens ook mijn uitmuntend mooie bewerkingen en stunning gele hakken! *kuch*  

De uitdaging: Zoek naar 'meisjes achtige' kleding en accessoires die je wel zou dragen Joy. 
En dat deed ik. Kijk mee hoe ik alweer neig naar zwarte kleuren en dichte laarsjes. Damn, no pink. 

























Bestaat jouw garderobe uit killer heels en glitter jurken

14 opmerkingen:

  1. Haha leuk geschreven! Ik ben ook absoluut geen jurkjes-meisje, maar ik ben wel echt gek op hakken. Ik heb ook bijna geen platte schoenen in mn kast hihi.
    Mooie items heb je uitgezocht, vooral die ketting en dat groene jurkje vind ik leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik bekeek net je nieuwe post en ik zag inderdaad hakken voorbij komen, ik heb ze ook wel hoor. En ik wil eigenlijk ook wel een paar Acne Pistol Boots aan m'n collectie toevoegen. Maar helaas, dat gaat 'm niet worden haha. X

      Verwijderen
  2. Heehoi, nog bedankt voor je reactie!
    Wat leuk dat je ook naar de kunstacademie wilt.
    Als ik jou was zou ik veel divers werk laten zien, zowel verschillende materialen en verschillende sferen/dingen die je tekent. Bijvoorbeeld niet alleen maar portretten of alleen maar met waterverf. Ook kun je materialen gebruiken waar je niet meteen aan denkt, zoals: koffie, thee, bleek, meel, huis tuin en keuken artikelen.
    Daarnaast is het hebben van schetsen erg belangrijk, proces vinden ze soms nog fijner om te zien dan alleen maar werk wat al af is. Ik zelf had een dummy mee, mijn portfolio met daarin alle dingetjes die ik het afgelopen jaar gemaakt had, en een boekje waarin ik foto's had zitten, filmkaartjes, random tekeningen, enz. (ik noemde het 'het boekje van herinneringen') Over dat boekje waren ze erg te spreken. Ook had ik natuurlijk de thuisopdracht gemaakt en moest ik een vragenlijst invullen.
    Ik hoop dat je er wat mee kan, veel succes in ieder geval! Als je nog meer vragen hebt kun je het altijd vragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tips, er gaan al ideeën rond in mijn hoofd om iets te maken met elastiek. Ik ga me maar eens uitleven de komende tijd, maar eerst: Een havo diploma! Ik moet er nog flink aantrekken, aangezien ik gisteren cijfers terug kreeg die om te janken waren. En inderdaad kan ik mijn dummy die ik de afgelopen twee jaar op school heb bijgehouden ook gebruiken. Leuk dat je antwoord! X

      Verwijderen
    2. Ja moet je doen, iets maken met elastiek! Ook wel handig ja als je je havo diploma haalt haha, nogmaals heel veel succes, met zowel het behalen van je diploma als de toelatingen!

      Verwijderen
  3. Haha wat heb je op je hoofd op die foto? Ik vind altijd dat je erg gewoon girly uitziet hoor alleen met een stoere twist.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt wel echt SUPER mooie spulletjes uitgezocht :) Die jurk is echt heel gaaf. Ik hou zelf ook echt van zwart ^^
    Liefs, Paula
    www.ifiwarg.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het zelfde probleem, naja probleem. Ik vind zwart gewoon mooi staan! En het combineert makkelijk! X

      Verwijderen
  5. Leuk geschreven! Ik ben ook niet het typische meisje-meisje. Hakken draag ik ook alleen naar gala ookal kan ik er best op lopen, en dat zelfde geld voor jurkjes. Of ik moet ineens een super leuk zomerjurkje zien maar ik ben nogal kritisch haha.

    Bedankt voor je reactie! Je hebt trouwens een leuke blog, ik volg je vanaf nu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, heel erg leuk om te horen! Gelukkig heb ik iemand die het met me eens is. Jippie! X

      Verwijderen
  6. Leuke items, ik ben zelf ook niet echt een meisje meisje denk ik! Ik draag alleen een jurkje met kerst, en op hakken lopen is ook niet echt mijn ding hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het voor ons doen haha :-)

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!