vrijdag 11 januari 2013

Inspiratie | H&M





Voordat ik zo weer verder ga met wiskunde, geschiedenis, duits, economie etc. Wilde ik dit toch even met de buitenwereld delen. Ik stond versteld van de H&M, niet de eerste keer hoor want ik vind wel vaker dat ze hele leuke dingen hebben. Maar ik klikte dus op 'Nieuwe artikelen' en ik was een beetje teleur gesteld. Aan de ene kant goed, want ik ben toch niet van plan iets te kopen. Maar toen ik verder ging kijken, wauwie! Hele leuke blousjes, ook met polka dots maar vooral deze met de kruisjes sprak me erg aan! Die ernaast met streepjes is ook echt super leuk, maar zo een heb ik al hihi. Verder ben ik nog meer fan van de leuke hoge kettingen die ze hebben, de (nep) leren broeken, loafers en laarsjes! Hebben, hebben, hebben.
Maar ik houd mezelf in, er moet nog een nieuwe telefoon betaald worden aan m'n pappie, ik heb na twee jaar pingen op een Blackberry (grapje), eindelijk een telefoon waar Instagram en andere leuke apps op kunnen! Het is een LG Optimus L7 geworden en ik ben er echt super blij mee.
Verder had ik dus voor NYE al geshopt, maar ik heb nog steeds niet echt tijd gehad fatsoenlijke foto's ervan te maken, helaas is één blousje van de Zara al kapot. Bij een vriendin uit de klas is hij al helemaal uitgescheurd, heel erg slecht vonden we. Hij was net zo cute. Foto's volgen dus nog!
Nu snel verder met de studie. Wish me luck!

7 opmerkingen:

  1. Hele leuke inspiratie! Vind vooral de onderste 2 outfits het mooist :) En succes met leren/huiswerk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat vind ik ook, die zou ik ook het snelst dragen! Dankjewel! :-) X

      Verwijderen
  2. Leuke post en H&M heeft echt hele leuke blousjes dit keer.
    Ik zag die blouse met kruisjes in de winkel, maar helaas hadden ze mijn maat niet meer ik vind het namelijk ook 'n erg leuke blouse! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind vooral model nummer 4 heel erg aantrekkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!