zaterdag 19 januari 2013

Just ordered | H&M


Na een dagje geleerd te hebben, kuch kuch. Nee, ik had vandaag totaal geen concentratie. Ik voel me echt stom, ik had veel meer kunnen doen, maar morgen weer een dag. Ik heb de avond gevuld met 'All you need is love' en af en toe een paar woordjes oefenen op wrts. Eerst vond ik All you need is love echt drie keer niks, maar tegenwoordig vind ik het best leuk, ik heb zelfs wat traantjes gelaten.
En toen belandde ik dus op de H&M site, om even te checken of ze nog nieuwe dingen hadden. Jup, die hadden ze. Mijn oog viel weer op het kruisjes blousje wat je ook een paar posts terug ziet, maar hij was er alleen nog in maar XS, en eigenlijk heb ik al genoeg dingen van de 'cross-trend'. Uiteindelijk is het dit geworden:

Trui - 7.-
Haar clip - 3,95
Legging - 14,95
Ring - 4,95

Om te beginnen met de trui, excuses voor de lelijke ritsjes die er op zitten. Die heb ik zelf ook gezien, en ben er ook niet echt dol op. Maar ZEVEN euro, die moest ik wel in mijn mandje stoppen. Verder kon ik met dit weer nog wel een truitje gebruiken, en gebroken wit is een prima kleur! De haar clip zocht ik al een tijdje, maar steeds als ik bij de H&M was zag ik alleen roze panter print modellen; niet echt mijn ding. Ik had van een vriendin een alternatief gehad met sinterklaas, die is niet helemaal rond maar half! Verder is die mat en deze glimmend, zo kan ik wat afwisselen. Ik twijfelde wel een beetje tussen zilver en goud, maar ik draag beide kleuren qua accessoires dus pikte ik er deze (heel erg neppen) ring uit. Maar ik vind echt tof, ik heb hem besteld in maat M, dus hopelijk past hij. Ik heb best dikke vingers vind ik dus nam maar geen risico's.
Als laatste de legging, ik ben zelf meer van de broeken omdat je dat je shirtje er van voren in kan stoppen en dat vind ik soms wel leuk. Bij de Zara had ik ook al zulke modellen gezien, met half stof en half nep leer. Alleen waren die best prijzig,  en deze lijkt er wel op dus waarom niet? Ook deze heb ik gegokt op een 38, ik zit tussen de 36 en 38 in maar na mijn 'Pieces-legging-flater' neem ik hier ook maar geen risico's meer mee. Met die legging kan ik namelijk niet eens fietsen, zo strak zit hij. Hopelijk gaat het allemaal passen, dat zou wel mooi zijn voor maar 30,75! En mocht je nou denken dat ik niet kan rekenen, ik heb namelijk een code waarmee je 5.- korting krijgt. Ik zal hem even met jullie delen: 1304! Vooral gebruiken, zo valt de verzendkosten weg! :-)

26 opmerkingen:

  1. Ik vind die ring echt heel erg leuk!
    En de ritjes op de trui vallen eigenlijk best wel mee hoor, wie weet staat het wel gewoon mooi. :)

    En ik volg je, leuk blog! Kijk je misschien ook naar mijn blog/volgen?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wie weet! gelukkig zijn ze gewoon zwart! X

      Verwijderen
  2. Leuk! Ik denk dat je die ritsjes er wel af kan halen en gewoon dichtnaaien :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joy ik ga de h&m site op jouw computer blokkeren! ( ik zag je tweet haha)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En het grappige is dat mevrouw Steenhagen er op reageerde. Die leraren van tegenwoordig ook he.. Haha X

      Verwijderen
  4. Die haar clip heb ik ook in het roze (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Inderdaad jammer van de ritsjes aan de trui, maar ik vind 'm toch nog erg leuk! En voor die prijs al helemaal ;)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker goedkoop geshopt. :) De clip met dat elastiekje vind ik super! En de trui is ook tof, de ritsjes zijn het inderdaad misschien niet helemaal maar het zou ook zomaar best mee kunnen vallen in real life. Let us know. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik denk dat die ritsjes eigenlijk ook wel meevallen! Ik zal ze nog wel showen als ze binnen zijn! :-) X

      Verwijderen
  7. Die haarklip vind ik tof, dat wil ik zelf ook nog gaan halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Succes met zoeken hihi, ik kom hem niet vinden dus belande weer op internet! X

      Verwijderen
  8. Die trui voor maar €7! Dat is echt geen geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Die haircuffs zijn gaaf he?

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    WIN TICKETS FOR AN OFFICIAL AMSTERDAM FASHION WEEK SHOWHERE!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je leuke aankopen gedaan! Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen? Ik volg je nu!

    www.frescodulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouw ik vind die trui er erg leuk uit zien zeg,vooral voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk zeg! :D

    Ik volg je trouwens op Bloglovin'
    Volg je mij ook terug? :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke aankoopjes, vooral de trui is leuk! En ik denk dat die ritsen niet zo opvallen :)
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke spullen! Die broek is echt geweldig en die ritsjes op de trui vind ik heel erg meevallen!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toffe ring en mooie trui! Heerlijk, even zo lekker bestellen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lekker shoppen is goed voor je.. af en toe dan! haha. Anders ben je blut. ;-) Dat is minder. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke dingen! Ik vond die trui ook wel leuk, maar er zit wol in en dat jeukt bij mij :(

    Leuke blog, ik ga je volgen!

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!