donderdag 24 januari 2013

New in | H&M bestelling



Hij is er al! Want twee post's geleden las je dat ik een bestelling had geplaatst bij de H&M, vandaag zag ik een briefje op de deurmat liggen: Uw bestelling is afgeleverd bij uw buren, op nummer twee. Maar uhm, ik woon op nummer twee. Hoe kan dat nou weer? Wel twee uur in de stress gezeten (grapje), maar toen kwam toch eindelijk een ouwe, grijze en lieve meneer mijn pakje brengen. Happy me!
Helaas is het bij bestellen via internet altijd de vraag of het wel echt zo leuk is, en of alles past. En ja, dat was ook nu. De trui had ik expres in een maatje M besteld zodat ie misschien wat oversized zou zijn, maar M blijkt dus mijn echte maat te zijn; want hij past perfect. Geen ramp, maar ik had hem het liefst toch een maatje groter. Ook bij het bestellen van de legging had ik iets anders in mijn hoofd dan dat ik net ontdekte. De achterkant heeft namelijk helemaal geen leren stukken? Whaaa, dat betekend dat ik dus altijd een langer shirtje over moet doen anders krijg je zo'n onsmakelijke onderbroek afdruk bij je kont. Een beetje jammer dus, dat betekent dat ik zondag in de stad met mijn Vero Moda tegoed pasje eens goed opzoek ga naar iets leuks met een langere achterkant. Voor korter vallende truien is dus de oplossing: Een lang vallend zwart hemdje  Achja, ook prima.
De haarclip en ring vind ik echt tof! Aangezien ik op school heel vaak mijn haar in een straat heb kan ik zo eens afwisselen. En de ring past gelukkig ook.

Note to myself: Goed kijken wat je besteld, en truien een maatje groter.

12 opmerkingen:

  1. Ik vind die trui echt super, met die ritsjes. En de legging/broekachtig iets ook: jammer dat ie geen zakken heeft, maar misschien kun je die er zelf wel opmaken? gewoon een stukje nepleer kopen op de markt? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de broek/legging erg leuk! Moet ook maar eens op zoek naar zoiets :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes (: Die haar clip heb ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n leuke items! Voor die onderbroekafdruk heb ik misschien wel een oplossing, ga op zoek naar vlinderonderbroeken! Daar zit niet zo naad in, maar loopt mooi vlak over de huid. Ik heb er zo een paar en vind ze geweldig :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die haarclips zo leuk! En wat een toffe trui. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die trui heb ik ook gewoon aan nu alleen dan zonder ritsjes mwuahaha :p
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk! Vind die ritsjes wel wat hebben eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zon haircuff wil ik ook nog graag! Leuke aankopen allemaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You've just got tagged madam for the liebster award! <3

    http://myownfashiontale.blogspot.nl/2013/01/lets-get-personal-tag-liebster-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die ring is echt super mooi! ♥ Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!