zaterdag 12 januari 2013

New in | Zara








Het beruchte blousje wat de afgelopen drie keer dat ik bij de Zara kwam me al riep. 'Koop me!' Maar ik liep verder, je was te duur. Toen ontmoette ik je voor de 4e keer in de Sale en toen moest ik je hebben. Eenmaal thuis merkte ik al dat er een drukkertje af was, shit. En tijdens het eerste keer dragen van mijn nieuwe aanwinst scheurde de stof van mijn mouw helemaal uit, ik denk ook dat het maken ervan weinig zin heeft en het toch opnieuw kapot gaat. Maar verder ben ik er nog steeds heel blij mee!
Het andere topje viste ik van zo'n tafel waar alles op een grote hoop ligt, het leek me een perfect shirtje voor uitgaan maar is ook wel leuk met een zwarte blazer.
Deze twee schatjes vullen mijn kleding-rek weer aan, yes!

14 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen zeg! Vind ze allebei erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven en mooi aankopen. Jammer dat die ene al een beetje stuk is..
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Vooral het eerste topje vind ik leuk, zoiets wil ik zelf ook nog graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die eerste top vind ik erg leuk, staat je vast super! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, die blouse is echt geweldig! Het topje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel !
    Ik vind vooral je peplum top erg leuk !
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sonde van het blousje! Dat heb ik nu altijd met kleren van de h&m, daar zitten al gaten in voor ik ze uberaupt uit de plastic zak heb gehaald thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt zonde van de blouse.. Pffftt.
    Wel een mooie blouse ;) haha

    Zou je mijn blog ook willen bekijken / volgen?
    www.ishootlovee.com

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen zeg!!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke aankopen! Jammer van het drukknoopje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!