donderdag 17 januari 2013

Outfit details #02





Net terug van school, Nederlands literatuur mondeling ging super goed maar helaas weet ik al dat mijn her-examen Geschiedenis gaat worden. Dat betekend dat ik Economie goed moet gaan maken want dat is ook altijd een drama. Na deze post ga ik snel verder met Kunstgeschiedenis en Engelse brief voorbereiden!

Op de eerste foto draag ik eigenlijk gewoon een blousje van de Only onder een trui van de H&M, omdat bijna iedereen dat blousje heeft draag ik hem nu dus gewoon zo. Er zitten trouwens ook vlekken in, dus die zie je zo lekker niet. Smart me. De tweede foto is net genomen, ik heb trouwens een hekel aan die trui. Ik vind het een lelijke kleur en verder is het vest ook niet mijn ding, ik houd meer van zwart en grijs. Maar het is super koud en het is SE-Week dus het mag. Mijn nieuwe kettinkje maakt het al iets beter, maar morgen ga ik toch weer voor een colbertje of sweater, daar voel ik me nét iets beter in.
De spike-ketting die ik voor gala had gekocht draag ik nu gewoon zo, geen idee of het zo leuk is maar ik vond op dat moment van wel. Met mijn nieuwe Zara shirtje uit de vorige post staat hij ook erg leuk!
En op de laatste foto zie je mijn nieuwe telefoon, het kettinkje en m'n lens dop-kapje-ding.

En nu gaan we snel verder met de studie om te leren wat de volgende stromingen inhouden: Romaans, Gotiek, Neo-Classicisme, Romantiek, Realisme, Impressionisme, Post-Impressionisme, Pointillisme, Symbolisme, Jugendstil, Expressionisme, Kubisme, Futurisme, Dada, Surrealisme, Magisch Realisme en de Nieuwe Zakelijkheid. Genieten dus.

Zie ook:
Outfit details #01

9 opmerkingen:

  1. Ik vind je blousje goed bij je trui passen, leuk gedaan zo! & je ketting op de derde foto is gaaf!

    Dankje voor je reactie. Je hebt er een nieuwe volger bij! XO
    The wine of fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk hoe je die sieraden combineert. :) Ik ben zo slecht met kraagjes kettingen dat ik de mijne weg doe haha. Die ketting op je spijkerblouse vind ik super zo; erg leuk. Succes nog met je toetsen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah niet weg doen dat is zonde! Thanks, soms is het net iets to-much maar ik vind een beetje anders dan de rest wel leuk! Dankjewel, ik ga mijn best doen! X

      Verwijderen
  3. Leuke details meid...succes met je toetsen...

    XX Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi(:! Ik vind detail foto's altijd wel gaaf om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dit vind ik dus ook bij anderen, en je hoeft er ook niet veel tijd voor te nemen en dat is ook wel fijn haha! X

      Verwijderen
  5. Super mooie foto's, gotta love die derde!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!