donderdag 31 januari 2013

Sfeer Impressie | MOTI




Een paar weken geleden bezocht ik voor het eerst het museum Moti, een museum waar ik al vaak voorbij was gelopen maar wanneer je naar de stad gaat neem je daar toch geen tijd voor. Nu hadden we vrij kaartjes, want opa hing bij de nieuwe expositie over Breda! Zoals je hier boven ziet heb ik nu een hele populaire achternaam! Grapje. Mijn opa staat bekend als de 'Torengek' van Breda met zijn 7755 afbeeldingen van de kerk, hij was pas ook bij omroep Brabant en wanneer je je opa daar ziet vertellen denk je alleen maar: Aaah!
Verder was het een kleurrijk museum, helaas waren er maar twee van de vier hallen open en dus waren we vrij snel klaar. Met mijn grote oranje Moti stikker liep ik fototjes te maken, best leuk om te doen!
Het is niet zo dat ik elke maand bezoekjes breng aan een museum, maar ik vind het zeker geen straf. Ik doe nu al twee jaar handvaardigheid gecombineerd met kunstgeschiedenis en eerlijk gezegd vind ik dat best leuk!

Bezoek jij wel eens een museum?

5 opmerkingen:

  1. Ik kom eigenlijk nooit bij een museum. (: Maar mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dat niet het grafisch design museum in Breda?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er interessant uit, lijkt me een leuk museum!
    Wat leuk dat je opa in het museum een van zijn werken laat zien.
    Mooie foto's trouwens. (:

    & ik kom bijna nooit in een museum en als ik er kom dan is dat meestal met school haha. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ik kom bijna nooit in een museum.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!