donderdag 7 februari 2013

De gewonnen win-actie!


Dit maakte mijn weekje weer goed hoor mensen, ik heb namelijk de win-actie van Rebels maar romantisch gewonnen! Leuk, leuk, leuk! Ik ben gek op de statement kettingen, ik heb er nu al vijf en deze zesde mocht mijn collectie komen verwelkomen. De ring vind ik ook leuk, alleen even wennen omdat ik niet zo veel bruin tinten draag. Maar dat gaat helemaal goed komen! Zoals jullie zien zit er een flink gat in het pakketje, en dat heeft de ketting niet veel goeds gedaan. Op de foto's is het niet te zien, maar het scharniertje tussen de twee delen van het kraagje is afgebroken (Tijdens het leveren, argh! Stomme post!) Hij is dus niet meer draagbaar, maar ik ga dit weekend even kijken hoe ik hem kan maken, hij moet en zal gedragen worden!

Heel erg bedankt Rowan! En ik ga je ketting eerst redden en er vervolgens heel erg goed voor zorgen. I promiss.

7 opmerkingen:

  1. Ah jeetje wat zonde dat het scharniertje is afgebroken tijdens het leveren! Maar wel heel tof dat je had gewonnen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee! Wat jammer dat hij kapot is gegaan! Inpakken was al niet zo'n succes (duizend plakband haha), maar had dit niet verwacht. Ik hoop dat je hem kunt fixen. Mooie fotootjes in ieder geval en ben benieuwd hoe hij staat als hij weer draagbaar is! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh zonde dat die kapot is gegaan! ik vind hem wel supermoooooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!