vrijdag 15 februari 2013

Inspiratie | Zara (New collection)













De afgelopen keer dat ik in de stad was, ben ik met een enorme boog om de Zara heen gelopen. Wanneer ik de Zara binnen stap beginnen mijn ogen te twinkelen aangezien ik in elk rek wel iets leuks zie hangen. Niet goed voor de portemonnee, en dus zal ik de komende tijd er niet komen. Ik moet sparen voor mijn vakantie naar Blanes met m'n vriendinnetjes, en dus zal ik heb voorlopig moeten doen met wat ik aan mijn kleding rek heb hangen. Tóch was ik wel benieuwd naar de nieuwe collectie, de uitverkoop is afgelopen en dat betekent veel leuke en nieuwe dingen!
Ik heb de kleding uitgekozen op mijn smaak, wat ik graag zou willen hebben. Maar natuurlijk hadden ze ook nieuwe mooie hakken, jurkjes en rokjes. Maar dan moet je zelf maar even een kijkje nemen op de Zara site!

5 opmerkingen:

Ik word blij van jullie. Echt waar!