zaterdag 9 februari 2013

Instagram | Last Month

Je gaat rare dingen doen van examen-stress.. / Hoi, mijn bril staat scheef 

In love met mijn blousje, helaas zijn de mouwen helemaal uitgescheurd / Wanneer ik mijn kamer uit loop zie ik dit 

De twee armbandjes waar ik gek op ben, en veel complimentjes over krijg 

Carnaval-pas-sessie met Stephan / Zonde.. 

En altijd wanneer we de stad in gaan: MacDonaldsss / Carnavals inkoopjes, helaas is gisteren mijn pistooltje gejat. Tragische avond.. 

'Vooral Joy speelde verdedigend een sterke wedstrijd' Vind ik leuk / Hoe easy kan een carnavals outfit zijn. Haar in een staart, tenue aan. Klaar. 

6 opmerkingen:

  1. hihi leuk :) waar ga je vanavond heen? Kroeg of Ossie?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst oscie denk ik, maar hoorde net dat jullie gaan 'Just-Dancen'. Vervolgens oscars en dat jullie dan even kijken? Want ik heb echt geen idee wat iedereen allemaal doet.

      Verwijderen
  2. Leuke foto's! Nu heb ik ook echt veel zin in McDonalds :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! Jammer van die ketting.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!