woensdag 27 februari 2013

Look #06 | Black and Grey

coat Sting - blouse Primark - pants Zara - boots & ring H&M - earcuff Sacha

Ik ben geen meisje die pastel roze blousjes draagt, ik heb mijn voorkeur voor zwart en grijs. Vandaag is dat overduidelijk toch? Verder is de outfit vrij simpel, aangezien ik maar vier uur op school heb gezeten waarvan twee uur karatend in een gymzaal had ik geen zin in te veel poespas. De broek die ik aan heb zit zo lekker, broeken van de Zara vind ik sowieso super fijn zitten! Helaas is gisteren mijn zwarte Zara broek overleden, en wat moet ik zonder een goede zwarte broek? Niks. Ik verkeer in een crisis en dus moet ik héél snel een zwarte broek. Ik wil graag snel naar de Primark, de broeken daarvan zitten super fijn en zijn goedkoop. Misschien neem ik dan wel gewoon twee zwarte mee!

12 opmerkingen:

  1. Die broeken van de Primark zitten zeker fijn, en dat voor maar (als ik me niet vergis) 15 euro! :) Toch een leuke outfit trouwens, ondanks dat er niet teveel poespas bij komt kijken ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je zo innig bezig te zien met die boomtak joy! :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alles om het leren uit de weg te gaan. Ik werd gewoon heel erg geïnspireerd door de tak!

      Verwijderen
  3. Haha leuke outfit, en ge-wel-dige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit, veel poespas is ook helemaal niet nodig!
    De broeken van de primark zitten idd super fijn, ben er gister nog geweest. Je moet er echt snel naartoe, ze hebben nu zo'n leuke spulletjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n leuke outfit! Jammer van je zwarte broek, ik zou ook panikeren moest de mijne plots scheuren :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave foto's, passen heel mooi bij elkaar! Je jas ziet er tof uit al kan ik hem niet helemaal goed zien. Ik vind het mooi al dat zwart & grijs bij elkaar. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankjewel! Dat vind ik nou ook, al vind ik de kleurige outfits van jou ook erg mooi! De ketting is gemaakt trouwens, jippie!

      Verwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!