donderdag 28 februari 2013

Trend | Hand chain


Hand chain watte? Ja ik wist zelf eerst ook niet dat ze die naam hadden. Al zo'n vijf maanden geleden kocht ik er een bij de New Look in Rotterdam tijdens een school uitje. De rest vond het ook wel cool, maar keken me toch vreemd aan. Ik heb hem de eerste tijd ook weinig gedragen, ik wist überhaupt niet met wat ik het moest combineren en toch schuilde er een beetje angst. De laatste tijd draag ik ze veel vaker, ik vind ze leuk. De tweede kocht ik een tijdje geleden ook bij de New Look. New look heeft echt super veel leuke sieraden voor een redelijke prijs, tegenwoordig verkopen ze New Look ook bij de V&D, super handig! bij 'Lees verder!' zie je een paar modellen van het merk. Leuk of leuk?










18 opmerkingen:

  1. Ik vind ze erg gaaf! Ik wil er ook eentje eigenlijk! haha :) Kijken of ik ze binnenkort in Rotterdam kan vinden..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg gaaf. Vooral die zilveren met die kruisjes ziet er mooi uit! Het is niet echt iets voor mij, maar ik vind het er wel echt stoer uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh ik vind ze heel gaaf, maar vooral als ze een beetje subtiel zijn! Anders word het ook nog eens zo zwaar aan je hand haha (:

    www.spellbinded.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat lijkt mij ook, op de site zag ik nog extremere en dat vind ik dan weer een beetje tè!

      Verwijderen
  4. Ik vind het superleuk, alleen lijkt het me wat onpraktisch als je ergens achter blijft haken ofzo :/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze echt heel leuk staan, superorigineel. Zolang ze maar niet te gothic worden -heel zwart enzo- dan vind ik het tof. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze heel mooi! Zoals Pauline al aangeeft moet het niet té worden maar deze zijn subtiel en moooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oehh leuk! ik wil er ook wel een eigenlijk nu haha, ik wacht nog even tot de lente/zomer maar ik vind die gene met het kruis echt heel erg gaaf!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik heeeee leuk! :)

    Mag ik je om een gunst vragen? Ik doe mee aan een fashion battle die ik echt super graag wilt winnen. Zou je AUB op mij willen stemmen? dat zou ik waarderen. Het zijn 5 links, maar op mij blog worden ze allemaal weergegeven. Het is echt maar 5 seconde werk en dan help je een medeblogeer uit de brand :). Daarnaast geeft ik ook 2 kaartjes weg voor het event Webshop Till You Drop.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.nl/2013/03/bloggers-fashion-battle-need-your-help.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yes Yeahh Jeeejj ik heb dit al zooo vaak gezien en ik wilde het ook graag, maar ik wist de naam niet. Dus dan is het lastig zoeken als je het online wilt kopen XD Die van jouw zien er ook mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you, It's Polish :)

    I love hand chains and I've been thinking about doing one myself because I can't find any that I actually like. The one with cross looks great :)
    xoxo, seyh

    acethylen.blgspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gaaf uit! met dat kruisje is leuk :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige armband en je haar is erg mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik zou die met die vogeltjes wel willen :) liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij van jullie. Echt waar!